gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Vraag maar raak!
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Jos »

Op zich hartstikke leuk idee Hans, de afstand is een handicap, maar als het programma aantrekkelijk genoeg is..... :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Hookies »

spoor65 schreef:lekker overzichtelijk per afspraak een topic, maakt het wel zo leuk misschien, juist ook omdat er dan bv ook foto materiaal van de baan der gastheer(dame) bij gezet zou kunnen worden. hebben we meteen geen vast OBB team nodig, maar wel weer een leuk extra onderwerp.

Mvg

Freddy(spoor65)
Freddy,

Je hebt helemaal gelijk hoor. Mocht je ooit in het westen van het land komen, dan ben je bij mij van harte welkom. Dat geldt overigens voor alle N-spoorders hoor.

Foto's van de baan van Jos heb ik wel genomen, maar die staan niet op het forum, wel op mijn eigen webstek.

Lochem is niet naast de deur, maar laat maar weten wat er te zijner tijd op de rol staat. Als de datum schikt, dan zou ik zo maar eens die kant op kunnen komen.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Rob Fongers »

Jos,

Nog 3 leuke foto's van zaterdag. Ik vond ze wel leuk omdat ze vanuit een ander perspectief zijn genomen.
P1070896a.jpg
P1070896a.jpg (82.21 KiB) 2299 keer bekeken
P1070909a.jpg
P1070909a.jpg (107.74 KiB) 2300 keer bekeken
P1070911a.jpg
P1070911a.jpg (91.4 KiB) 2299 keer bekeken

Grtz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7710
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Krab »

Leuk Rob maar mis de foto van buiten je weet wel die stomer .
Martin heeft die niet zien rijden ,is het soms een idee om de foto's aan
elkander te sturen .

mvrg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

jand
Berichten: 57
Lid geworden op: 30 jan 2009 08:35

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door jand »

Heren,
Afgezien van de mooie foto's van Jos' baan, die iedereen wel wil zien, denk ik:jullie afspraken-gemaak etc. lijkt me toch echt iets meer voor een chatbox dan voor dit forum....
JanD


Gebruikersavatar

Wesley
Berichten: 335
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:53

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Wesley »

Dat weet ik niet... zolang "hun afspraken-gemaak" openstaat voor alle bezoekers en niet voor een select groepje mensen (zoals hier het geval is), zie ik niet in waarom dat privé zou moeten zijn... fora als deze kunnen een prima platform zijn om ook de real life-contacten te bevorderen.

Ik gebruik mijzelf hier als voorbeeld: van de week heb ik te horen gekregen dat ik tot en met het einde van het jaar nog in dit land zal verblijven, ergo: ik kan naar Lochem. Dan is het wel leuk om bijvoorbeeld te weten wie op welke dag naar die beurs afreist, opdat ik daar mijn planning op af kan stemmen. En mocht men geen behoefte hebben aan een dergelijk draadje: men is niet verplicht om alles te lezen. Ik heb ook (nog) geen behoefte aan de Digitaalvraagbaak, dus die laat ik netjes links liggen.

Waarom zou je zoiets als dit niet toestaan?


Swiftly and with style !
Afbeelding
Gebruikersavatar

Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Rob Fongers »

jand schreef:Heren,
Afgezien van de mooie foto's van Jos' baan, die iedereen wel wil zien, denk ik:jullie afspraken-gemaak etc. lijkt me toch echt iets meer voor een chatbox dan voor dit forum....
JanD

duhhhh?????
Krab schreef:Leuk Rob maar mis de foto van buiten je weet wel die stomer .
Martin heeft die niet zien rijden ,is het soms een idee om de foto's aan
elkander te sturen .

mvrg Sjaak
Goed idee is onderweg......................


Grtz rob
Laatst gewijzigd door Rob Fongers op 15 jul 2009 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Jos »

@Rob: Leuke foto's, goed gezien hoor!

@jand: Het "afspraken-gemaak" is juist bewust gedaan om alle forumgenoten de kans te geven te reageren. Het begon als grap met Zuidwest-Nederland, maar ook daarbuiten is gereageerd en uitgenodigd.
En het ging om kennis- en informatieuitwisseling over modelspoorbanen, dus ik snap je probleem niet jand.

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4543
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door spoor65 »

jand schreef:Heren,
Afgezien van de mooie foto's van Jos' baan, die iedereen wel wil zien, denk ik:jullie afspraken-gemaak etc. lijkt me toch echt iets meer voor een chatbox dan voor dit forum....
JanD

:?: :?: :?: :?: :o :o :o :o :( :( :( :(

Tja, daar gaan we dus weer.


Misschien, Jand, dat je eens kunt kijken naar wat de opzet en doel van dit forum is, al zou het misschien wel kunnen zijn, dat ook in dat opzicht jij je eigen inzicht hieromtrent hebt.

Maar het 1e primaire doel van dit mooie forum lijkt mij toch:

Het met elkaar in contact brengen van mensen die iets hebben met Modelspoor in schaal N.
Dit ter bevordering van elkaars kennis en wetenschappen omtrent onze gezamelijke hobby door het uitwisselen van deze.

Met als extra doel, het bevorderen en promoten van onze mooie hobby.

Dus ik zie echt niet in waarom er via ons mooie forum geen afspraken gemaakt kunnen worden om elkaar ook eens te bezoeken of af te spreken, opdat men ook op die manier eens kennis kan overdragen.

Kortom, mensen, maak lekker afspraken maken en geniet van onze hobby.

mvg

Freddy(spoor65)


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Hookies »

Goed gesproken Freddy, Wesley, Rob en Jos. Ik woon zelf niet in het zuiden van Nederland, maar was meteen welkom toen ik opperde wel even in de auto te willen zitten. Ik vind het juist leuk om mensen met dezelfde hobby te ontmoeten en die wellicht een iets hoger kennisgehalte hebben dan ik. Als het topic je niet zint, klik dan op alle ongelezen berichten markeren als gelezen, dan ben je er in één klap vanaf jand.

Zelfs de opperforumbaas gaf aan ruimte in het topic Stamtafel beschikbaar te stellen voor dit soort afspraken, zowel in als buiten Lochem.

O ja, ik ben nog lang niet uitgekeken in N-spoorland en als mijn baan wat verder is (of nu), dan zijn mensen altijd welkom om eens aan te wippen en wat te kletsen en ervaringen uit te wisselen.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

apk
Berichten: 267
Lid geworden op: 15 nov 2008 10:12
Locatie: Drenthe

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door apk »

Ik vind het een goed idee om dit soort dingen op het forum te bespreken,
dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij/zij al dan niet komt en uit andermans ideeen kun je veel inspiratie halen.
Nog een bijkomend voordeel is dat je veel meer ziet bij iemand thuis dan op foto's op het forum.
De volgende keer zal ik proberen er ook bij te zijn.


Gr Albertjan.

WWW.KLIKHIERNIET.NET en ook niet zeuren als je het wel doet!!!!!
Gebruikersavatar

H@Ns
N-spoor
Berichten: 2399
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door H@Ns »

marco1 schreef:Hallo allemaal,

Ik ben met spoed op zoek naar Fl** Piccolo bochten.
Artikelnummer 9125 --> 10 stuks
Artikelnummer 9135 --> 12 stuks

Heeft er iemand nog iets over?
Groetjes en bedankt,
Marco, Roosendaal
En Marco,

Is niet helemaal duidelijk meer in dit draadje, maar heb je de gezochte rails gevonden inmiddels?

groetjes

Hans :D


https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren

https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders

hulspuppie
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 jun 2009 11:50

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door hulspuppie »

oh ging dit draadje om rails ;)


Gebruikersavatar

Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Hookies »

marco1 schreef:De rails van de titel van dit onderwerp heb ik overigens niet meer nodig. Ik ben al voorzien.
Groetjes Marco
Zoals Marco hier al tijden terug meldde, is hij al voorzien in de rails. Voor het maken van afspraken en verslagen van bezoekjes aan andere N-spoorders heb ik in de Stamtafel een nieuw draadje geopend. Dan kan het hier op slot.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: gezocht: Fl**mann Piccolo Bochten 9125/9135

Bericht door Jos »

Misschien ook handig om een deel van dit draadje te verhuizen?

Groetjes,
Jos


Plaats reactie