Ik vind het MCC inderdaad een aanwinst voor de modelspoorbaan. Ben ook wel erg nieuwsgierig naar de implantatie in iTrain ervan, vooral omdat ik met het testwerk mag bezig houden.
Maar er is weer een boel nieuws. Ik heb bijna alle bestellingen binnen gekregen vandaag:
OP de foto zie je:
met dank aan Freebit
2 wissels voor de aansluiting van het depot
1 functiedecoder van Tran voor de bijwagen van de railbus
1 locdecoder N045 voor de TEE Ram treinstel, hier zit nu een Len in en daarover ben ik niet zo te spreken.
met dank aan Ledbaron:
Led's voor de railbus en de BR64
met dank aan Godfather Modells
motortje voor de TEE Ram treinstel
goede snijmes set
Wat ik nu nog mis is een bestelling van Krois met de digitale koppelingen voor de SSN 65 en de geleidende koppelingen voor de railbus.
Ik heb dus een boel ombouw projecten, erg leuk kan al niet wachten om ermee te beginnen cq verder gaan
Ondertussen ga ik nu de wissels inbouwen en verder met het MCC car system op de modelbaan. Omdat ik ook aan een volgend project ga beginnen zal ik mijn tijd wat gaan verdelen want de modelbaan krijgt een nieuwe locatie.
Ik zat een beetje met het vervoer naar de beursen straks en ik heb niet zoveel trek om de baan telkens van boven te halen. Daarom hebben we besloten om de bijkeuken in te richten voor de modelspoorbaan. Hier staan alleen de wasmachine en wasdroger dus ik heb er ruimte om de baan neer te zetten.
Meer updates worden snel verwacht dus
groetjes