laat ik eens beginnen met een korte introductie. Ik ben Bjorn, 18 jaar oud/jong, geboren in Roermond, alwaar mijn bed zich nog steeds bevindt. Treinenmaf ben ik sinds min-of-meer 16 jaar. Tegenwoordig 'specialiseer' ik me voornamelijk in wat er in Oost (ahum, Midden)-Europa, voornamelijk Polen, rondrolt. Voorheen was ik hardcore H0-rijder, maar na het kopen van een wel zeer leuk geprijsd tweedehands N-locje, en het bouwen van een klein baantje, ben ik overtuigd van de voordelen van deze schaal, dus nu combineer ik het (niet allebei op dezelfde baan, rustig maar
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Een plaatje van het testbaantje:
![Afbeelding](http://i1062.photobucket.com/albums/t493/BjornPt47/cpn2.jpg)
Gaanderweg heb ik besloten een tweede, groter baantje te bouwen, waarvan het plan hier beneden is gepubliceerd:
![Afbeelding](http://i1062.photobucket.com/albums/t493/BjornPt47/piep_zps755e991b.png)
Het bestaat dus uit een klein eindstationnetje, verbonden met een deel van een groter station. De rest van het station valt 'buiten de kaart', en is verbonden met één spoor. De twee stations zijn optisch gescheiden door een beboste heuvel. Het gebruikte railsysteem is Flm Piccolo, de besturing is -afhankelijk van de wens op dat moment- analoog of simpel digitaal.
Het railmateriaal is inmiddels bijna compleet, een wissel ontbreekt nog.
![Afbeelding](http://i1062.photobucket.com/albums/t493/BjornPt47/DSC03962_zps6b43973a.png)
Dat was het tot nu toe zo'n beetje, hoop dit weekend een aanvang te kunnen maken.
Oh, en Kolej Krolikogorska is in goed Neerlandsch Konijnenberglijn. Ik moest iets, toch?
Mvg Bjorn