Nee, het had zich enigszins verhuist naar Jeroen zijn baan.Detlev schreef:Nou, dat was niet om 14:00! Ik heb tot kwart over gewacht en ben toen naar huis gegaan. Maar gelukkig wel de meesten gezien. Rijdt je autootje alweer, Martin?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nee, het had zich enigszins verhuist naar Jeroen zijn baan.Detlev schreef:Nou, dat was niet om 14:00! Ik heb tot kwart over gewacht en ben toen naar huis gegaan. Maar gelukkig wel de meesten gezien. Rijdt je autootje alweer, Martin?
Kerel. Je rijd geen dinamo dusssss jij kan helemaal niet wegJeroen schreef:Ik vind alles best, maar dan moet mijn baan ook in de bar! Hoewel die tegen die tijd wel goed zal rijden, dus kan ik mooi even weglopen!
Jeroen,Jeroen schreef:Ja, wij vonden de kroegjes in Lochem erg leuk. Het is überhaupt een gezellig dorpje. Dus aanhaken kan altijd vanaf vrijdag!
Check, aangepast.Ad_M schreef:We zijn inmiddels 4 draadjes verder, maar is het iemand opgevallen dat de datum van dit draadje een dag te ver staat?
Zou 21 en 22 Sep moeten zijn![]()
Mvg,
Ad
H@Ns schreef:Jeroen,Jeroen schreef:Ja, wij vonden de kroegjes in Lochem erg leuk. Het is überhaupt een gezellig dorpje. Dus aanhaken kan altijd vanaf vrijdag!
Lochem is een heuse stad![]()
Stadsrechten sinds 1233!!
Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lochem
groet,
Hans
Ja omdat dit het draadje is van vorig jaar.Ad_M schreef:We zijn inmiddels 4 draadjes verder, maar is het iemand opgevallen dat de datum van dit draadje een dag te ver staat?
Zou 21 en 22 Sep moeten zijn![]()
Mvg,
Ad