Dat sowieso.....zijn belangrijker dingen dan wachten tot ik eens foto's online zet, niet?
Enfin,
De besturing op het moment via Koploper is een waar feest om naar te kijken. Jahaaaa, I know, op Lochem was dat wat minder het geval. Nu heb ik dus fatsoenlijk kunnen testrijden. Wat er ueberhaupt debet aan is, zijn de foto-momenten. Bij Boppard draai je de knop op 'stil' en hatseklats. Hier moet je zo'n ding dus noodstoppen. Kan wel, geen zin in echter

. Vanmiddag heb ik dus maar even enkel de ECoS wat baantjes laten rijden tussen alle stilstaande treinen door (tja.....de 'Koplopers' onder ons snappen waarom....) en dat leverde de volgende plaatjes op.
Zeven RE/RB/S-treinen is heerlijk om te zien, en ook wat teveel van het goede. Dus eentje werd er 'sacrificed' ten faveure van een IC met de reclame. Anders wil er niks anders meer rijden. Ik heb wat meer 'keermogelijkheden' ingebouwd, en de korte (5 wagons max) RE'tjes maken er grif gebruik van. Het is werkelijk waar cool om te zien hoe alles parallel rijdt, keert, inhaalt, en weet ik veel.
DoSto's die even halt houden bij het perron. Bij deze donkere condities zou een beetje binnenverlichting geen overbodige luxe zijn....
Uiteraard kies ik voor deze stam de 146-veteraan. Het was mijn eerste digitale lok, en helaas een van de laatste die ik via Koploper liet rijden. Tja....
Met het opruimen van de hobbykamer moest het rollend materieel ook ergens staan. Een deeltje vond zijn tijdelijke plek op de wegroestende sporen bij de autosloop.
Wat detail rond de bruggen. Een uitgesleten, verlaten weggetje....
...de oostelijke steunmuur van de Ruhrbruggen......met een lamp erop zie je pas waar het uit bestaat. Ja, ook ik heb nu pas de rust om er eens goed naar te kijken....
Wat actiefoto's dan maar.....de foto's van de RE'tjes enzo zijn rampzalig, dus dat zal ik jullie besparen. Jullie zullen het moeten doen met een IC, getrokken dus door die 101 voorzien van reclame....
Beeeeetje close-up...
...vanuit de chopper.....
....vanuit een bootje.....ofzo....
Nieuwe techniek....fotograferen door een vergrootglas. Geinig effect wel. Jammer dat ik moeite heb om de boel allemaal goed te verlichten. Komt nog wel....
En een seconde of 12 verder dondert de IC door de tunnels onder het bescheiden opstelterrein erboven.
Laatste fotootje van deze serie.....ik zal er morgen nog wat maken van wat meer uiteenlopend materieel. De 101 is zojuist de snelweg gepasseerd en gaat nu max blaf verder richting het stationnetje....
Was 'm weer even. Sorry for waiting.
Grtz,
J.