Bedankt.
Was vandaag juist aan het afbreken
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nee, niet in paniek raken, de baan gaat niet verdwijnen. Ik had me alleen laatst bedacht dat met een spiraal onder de burcht ik wat meer hoogte kon overwinnen én een trein wat makkelijker in de tunnel kan laten staan. Het stoorde me namelijk nogal dat die er direct weer uitkwam.
Dus afgelopen weken al gepast of dat inderdaad kon. Dat bleek te lukken. Moest er alleen wel wat van de al gemaakte berg gesloopt worden. Bovendien komt dan de stad wat hoger te liggen, wat ook nog wat breekwerk aan het talud van de paradebaan naar de stad betekent. Dus twijfel twijfel twijfel, want hoop gedoe en het schiet allemaal eigenlijk lekker op, dus zonde om weer een paar stappen terug te moeten. Vandaag toch maar ermee aan de slag.
Al prutsende kwam ik ook nog tot de ontdekking dat het dan mogelijk is die spiraal met het kleine schaduwstation onder de burcht te verbinden. Dat geeft je dan de keuze uit welke tunnel een trein vanaf het paradespoor weer tevoorschijn komt. Meer variatie dus. Betekent wel weer nog wat extra breekwerk (een stukje van het net ingezaaide groen moet dan weer even gesloopt worden, omdat ik dat schaduwstation een centimetertje lager moet leggen).
Zijn echt van die ideeën waarvan je denkt "waarom ben ik daar met de planning niet meteen opgekomen"
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
, maar beter nu dan als het allemaal nog verder af is.
't Is ook weer net als vroeger in mijn eerste modelbaanleven, als er een wat schot inkomt, dan bedenk ik dat het toch weer anders moet
Zal van de week wel wat fototjes maken, ben ik vandaag niet aan toegekomen
En effe een schetsje plaatsen van wat nu de bedoeling is.
Groeten,
Wim