Ha Freddy,
Prima verhaal. Leuk dat je aan Beksheim moest denken. Je brengt me wel op een idee, want ik ga zo ook maar eens bij de baan kijken. Nog ff lekker een uurtje rijden en verder plannen met wat we nu weer gaan bouwen. Ik ben toch niet zo'n rijder, kom ik steeds meer achter. Ik 'schep' liever wat. Nu kan ik nog wel even een eindje gaan detailleren en bijwerken, dus ik ben nog wel even bezig.
De laatste tijd heb ik wel veel gereden. Zo kom je achter bepaalde dingen in de software die ik nog moet of moest bijstellen. Ik heb de rijbewegingen in ieder geval eens bekeken en nu is het veel drukker (dan toen op de beurs, red.). Uiteraard rijden de cargo's gewoon braaf de rondjes, maar de stoppertjes hobbelen overal vrolijk tussendoor. Je kan ongelooflijk veel instellen met Koploper, maar het is en blijft veel werk om het ook daadwerkelijk te doen.
Bleeh. Genoeg tekst. Uiteraard heb ik al wel wat kleine dingen aangepakt. Beetje detailleren tussendoor. Klinknagels begin ik niet, ik zit nog met wat groter werk......
Snelwegborden! Custom-made natuurlijk......
Ik kan dat iedereen aanraden. De snelweg zag er al uit als een snelweg, maar die borden maken de zaak echt wel even af.
Ook een regionaal weggetje heeft inmiddels wat afstandspaaltjes mogen ontvangen. Aan de rechterkant (in de rijrichting) dus een verticaal vlak, aan de andere kant 2 puntjes. Bij niet te doen in N, maar het is te doen! Foto's zijn niet te best, maar het idee is daar.
Dan nog even een klein actiefotootje van de S-bahn die weer eens door de modules rondscheurt....
De 139 wacht geduldig op een plekje in de drukke dienstregeling van de sporen die de Ruhr kruisen via de bruggen.
Juist....daar was het wachten op. Op dit moment de langste trein die rondrijdt, met zo'n 16 containerwagons.
Was het weer even. Zo ga ik dus nog maar even wat fotootjes maken en gewoon genieten.
Grtz,
J.