Wat het voor mij bijzonder maakt, is inderdaad het geheel. De locs zien er niet bijzonder uit (nogal clean zelfs) en de preisertjes detoneren nogal. Maar het geheel is qua licht, kleur en detal overtuigend. Deze foto ziet er voor mij zo echt uit dat ik de ochtenddauw bijna voel. De maker is overigens chirurg & uit alles spreekt de precisie en aandacht die dat met zich meebrengt. Als ik bijvoorbeeld dat water zie en lees dat elk golfje met de hand is gevormd, dan spreekt daar zoveel liefde voor detail uit, dat ik sowieso bewondering heb voor dit kunstwerk.
Bart
Kijk en huiver
Re: Kijk en huiver
Zo bijvoorbeeldMichiel schreef:Ik had begrepen, en ging ervan uit dat er ook gereden kon worden. De BR93 werd niet voor niets grondig aangepakt ivm wielen en flenzen. Maar zolang we het niet hebben zien rijden, hoeven we het ook niet te geloven. Maar het zou me verwonderen zou het enkel maar voor de show zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=9UD9PeMCh0o
Is welliswaar niet de 93, maar toch...
Re: Kijk en huiver
Ik heb het diorama een keer mogen aanschouwen in levende lijve.
De rail is code 40, het diorama is mooi maar niet functioneel helaas.
Zelf bouw ik ook met code 40 Fremo FiNescale)mijn eigen rail en wissels,maar dan moet ik wel iets meer marge nemen om de treinen te laten rijden
gr Hans
De rail is code 40, het diorama is mooi maar niet functioneel helaas.
Zelf bouw ik ook met code 40 Fremo FiNescale)mijn eigen rail en wissels,maar dan moet ik wel iets meer marge nemen om de treinen te laten rijden
gr Hans
Bezig met: N finescale station Hellendoorn(exact 1:160) en de NAM Schoonebeek(lengte verkleind)
Re: Kijk en huiver
Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig naar de foto's Hans.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan