Hallo, is er hier iemand die zijn wissels digitaal schakelt met de mobile station?
Zou graag willen weten hoe dit in zijn werk gaat en wat je er precies voor nodig hebt.
Heb al wat zitten zoeken op't forum en google maar geraak er niet echt wijs van
Dank bij voorbaat
Hoe wissels digitaal schakelen met mobile station 2?
Re: Hoe wissels digitaal schakelen met mobile station 2?
Ja, dat doen wij.
Eigenlijk heel simpel: we hebben de railbox natuurlijk op de rails aangesloten (met een ringleiding). En er gaan twee draadjes naar een hele reeks Viessmann decoderkasten (5211) die het Motorola signaal van die draadjes oppakken. En van elk kastje gaan vier paren draad naar vier wissels.
Omdat het signaal net te zwak is om onze Flm wissels om te zetten, krijgen ze die stroom uit een aparte trafo.
Wij kozen voor Viessmann kastjes maar het kan (veel) goedkoper.
Bart
Eigenlijk heel simpel: we hebben de railbox natuurlijk op de rails aangesloten (met een ringleiding). En er gaan twee draadjes naar een hele reeks Viessmann decoderkasten (5211) die het Motorola signaal van die draadjes oppakken. En van elk kastje gaan vier paren draad naar vier wissels.
Omdat het signaal net te zwak is om onze Flm wissels om te zetten, krijgen ze die stroom uit een aparte trafo.
Wij kozen voor Viessmann kastjes maar het kan (veel) goedkoper.
Bart
Re: Hoe wissels digitaal schakelen met mobile station 2?
Bedankt voor jou reactie bart!
Eigenlijk vrij simpel, lijkt mij. Heb nog twee vraagjes
Ben je tevreden over de bediening met the mobile station of zou je het in de toekomst anders doen?
Het kan nog veel goedkoper zeg je.
Werk je dan gewoon op dezelfde manier met een decoderkast van een goedkoper merk? mvg.
Wim.
Ik houd je aanbieding in gedachten, maar ik zou eerst nog graag wat kennis opdoen... mvg.
Eigenlijk vrij simpel, lijkt mij. Heb nog twee vraagjes
Ben je tevreden over de bediening met the mobile station of zou je het in de toekomst anders doen?
Het kan nog veel goedkoper zeg je.
Werk je dan gewoon op dezelfde manier met een decoderkast van een goedkoper merk? mvg.
Wim.
Ik houd je aanbieding in gedachten, maar ik zou eerst nog graag wat kennis opdoen... mvg.
Fabrice