Hier de nieuwe aankopen voor 2013.
groet,
Hans
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Dus jij was degene op eBay die mij voorbij stiegelde met biedenAr1973 schreef:Vandaag opgehaald bij het loket van de post.
Een Sggmrss 578.0 draagwagen van de Tsjechische Spoorwegen. Het is een handgemaakt model van de heer H.D. Kahlfeldt. Vond het wel een speciaal model, dus dacht; "Die moet ik maar nemen!"
Nu dus ook de eerste CD aanwinst binnen!
Groeten,
Arjan
Overdijk schreef:Dus jij was degene op eBay die mij voorbij stiegelde met biedenAr1973 schreef:Vandaag opgehaald bij het loket van de post.
Een Sggmrss 578.0 draagwagen van de Tsjechische Spoorwegen. Het is een handgemaakt model van de heer H.D. Kahlfeldt. Vond het wel een speciaal model, dus dacht; "Die moet ik maar nemen!"
Groeten,
Arjan
Nah, die vond ik niet zo bijzonder. CD is zeldzamer.Ar1973 schreef:Overdijk schreef:Dus jij was degene op eBay die mij voorbij stiegelde met biedenAr1973 schreef:Vandaag opgehaald bij het loket van de post.
Groeten,
Arjan
Dan heb jij toch zeker wel die andere binnengehaald of niet? Was dat er niet een van de Italiaanse spoorwegen?
Arjan
haha scherp, had het niet eens gezien, maar nu mijn tas helemaal uitgepakt is zijn het er toch 10Hookies schreef:Zeker een fraaie koop van de dag. Maar die Thalys van Kato is een tiendelige set. Mis je er twee of pasten die niet op de foto?
Glaskast189 schreef:Gisteren in Houten![]()
Bruce