Op 19 maart vond weer de jaarlijkse reis naar Miniatur Wunderland plaats, organisatie lag in handen van de plaatselijke treinendealer. In 2009 was ik al eens met de busreis meegegaan. Nu vond ik het wel weer eens tijd worden, te meer daar Knuffingen Airport (met opstijgende, landende en taxiënde vliegtuigen) nu operationeel was. Dit maal had ik geen camera mee die maar 44 foto's kon nemen, maar eentje met een meer dan behoorlijk bereik. Ik heb er iets van 260 geschoten en plaats hier een kleine bloemlezing. Veel kijkplezier!
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Echt prachtig foto's.
Zijn de overige foto's ook nog ergens te bewonderen?
Ooit hoop ik er zelf ook nog een keer naar toe te gaan.
Alleen de afstand is nog even een probleem met mijn Zoekzoekie.
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
de andere foto's zijn alleen bij mij in mijn pc te bewonderen. En sommige foto's zijn kwalitatief belabberd te noemen. Heb daarom een kleine selectie gemaakt.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Persoonlijk vind ik die foto van dat parkeerterrein nog het leukst, leuker dan de scenes die zo druk zijn dat het wel 'waar is wally' lijkt. De strepen retestrak getrokken, het aantal auto's en mensen precies goed en 1 overtuigende leuke scene erin.