Het baanplan is aangepast aan de nieuwe ruimte. Doordat de ruimte iets groter is heb ik de wisselstraten wat uit weten te breiden. Zo hebben de wachtsporen bij de ingang van het station nu ook de mogelijkheid gekregen om terug te rijden naar de doorgaande sporen in het station. Ook heeft het tramtraject een remise gekregen in een module die aan de baan word geplaatst.
De hoogte van de baan word 80 cm, de breedte 90 cm
Hoogte SS2: 10 cm
Hoogte SS1: 40 cm
De bovenste kist kent drie spoorlagen
De bovenste lagen is het station
5 cm hieronder ligt de industrie
7,5 cm eronder loopt het paradespoor
12,5 cm eronder loopt het schaduwtraject van de S-Bahn.
Alles heb ik weten te houden op een hellingspercentage rond < 2%
Om bij het schaduwdeel te kunnen komen zijn delen van de bovenbouw uit panelen opgebouwd die door middel van gasdempers en een klik sluiting omhoog te zetten zijn. Een beetje zoals Marelburg maar dan meerdere segmenten.
De scenery delen worden gelegd met Peco Streamline Code 55 (10 graden wissels)
Schaduwstation 1 word opgebouwd met Peco Streamline Code 80 (14 graden wissels)
Schaduwstation 2 word gelegd met Peco Settrack code 80 wissels (22 graden wissels) en Streamline code 80 Rails
De bovenbouw
De bovenbouw opgedeeld in secties met kleuren angegeven
Het paradespoor (uitgebreid met mogelijkheden tot spookrijden e.d.)
Schaduwtraject S-Bahn
Schaduwstation 1
Schaduwstation 2
Groetjes Martin