Nou Jan, Het stationsgebouw is eerder te groot voor een station van deze lengte. De minimale spoorlengte van een halte, of een zijlijnstationnetje is in werkelijkheid ca. 160 meter, dus 1 m in schaal N.
Zo te zien zijn jouw perronsporen 1,30 - 1,40m lang. Nog steeds een heel klein stationnetje. Het probleem is dan ook dat als je in N een groot station wilt nabootsen, je al snel een lengte van 5 á 6 meter nodig hebt.
Kijk bijv. maar hier bij het station van de Delftse Modelspoorvereniging; dat heeft een lengte van ca 5 meter:
http://n-spoorforum.nl/phpbb3/viewtopic ... &hilit=DMV
En zelfs dat is nog aan de korte kant.
Het probleem is dus dat je thuis nooit een echt flink station kunt nabouwen. De meesten van ons hebben hooguit ruimte voor een halte aan een doorgaande lijn of een (te) klein zijlijnstation.
Maar dat mag de pret niet drukken. De meeste stationsgebouwen zijn ook verkleind t.o.v. het echte voorbeeld. Ook jouw station is bedoeld voor een "groot" station.
Maar het maakt dus weinig uit. Het belangrijkste is dat jij het passend vindt.
En als je het mij vraagt, vind ik het best leuk staan. Maar: het is JOUW baan, dus trek je van mijn mening niet teveel aan.
En ik vind dat je mooie vorderingen maakt. Je station - en dat geldt ook voor de rest van de nieuw gelegde sporen - liggen er mooi strak in. Daar ga je veel plezier aan beleven.
Groeten,
Ben