Robert,
wat ben je ook een vermoeiende jongeman. Er staat toch ook 'zo lijkt het', of niet?!

In ieder geval be ik weer even lekker aan het rijden vanavond, was ook hard nodig. Het testrondje maakt ook overuren met alle loks die hun benen weer even moet strekken. Het is wel weer leuk om wat te kloten met de treinsamenstellingen.....
BTW, hoe jij dat standaard instelt met Photobucket mag je mij wel even uitleggen, want ik kom er elke keer na het converteren (nota bene op 800x600 achter dat sommige weer groter zijn, en die site van Hans pakt dat weer niet...dus weer opnieuw bericht schrijven, foto aanpassen blablabla...duurt gewoon te lang)
@ Michiel,
echt heel moeilijk is het niet, maar het kost wel veel tijd.
-ondergrond bouwen (in mijn geval kippengaas+pleepapier in verdunde houtlijm; je hebt nu een soort korst, daar gooi je dan gips overheen om evt. ook steunmuurtjes te kunnen maken)
-kleurtje geven. Ik heb geloof ik bruin gebruikt. Kom je vast wel uit......
-hier en daar graspolletjes maken met bijvoorbeeld Heki Wildgras.
-dan met 420.000 verschillende soorten graszooi lekker mengen, mixen en kloten. Ik heb zo'n klein spuitflesje waar je wat eme kan strooien. Een statisch grasding heb ik niet. Hoger gras pak ik uit het zakje en plemp het er met mijn vingers gewoon in.
-erg belangrijk: bouw in kleine stukjes!!! Dus 20 cm2 per keer bijvoorbeeld. En dan ga je weer verder. Dan heb je lekker de tijd om aan de details te denken. Als je nog wat detailfoto's moet hebben hoor ik het wel.
Wel hopen dat die foto's niet zoveel gebitch opleveren zoals vanmiddag.
Blue skies,
Hertog J.