Vanmorgen een ritje Lochem gemaakt , het was toch al weer zeker een jaar geleden dat we er waren geweest .
De gereserveerde Orientexpress rijtuigen waren binnengekomen een set van 3 rijtuigen ,maar ging met nog 2 extra rijtuigen (slaapwagons) weer naar huis
De (laatste) plaatjes .....
Ja dit zijn echt de laatste plaatjes van Tal der Eichhörnchen......
Wat gaat er gebeuren...toen wij het huis hadden gekocht lag er in alle slaapkamers parket ,zag er nog goed uit maar het blijkt nu na 2 jaar dat het niet echt fantastisch kwaliteit is wat er ligt, zo hebben we besloten om alle kamers opnieuw te doen
De Treinbaan is wel verrijdbaar maar eigenlijk was ik niet tevreden
Nu wel het wordt een hele klus , wat gaat er als alles klaar is komen ...
Het gaat zeker anders worden ,idee is de Tafel wordt 2,50 x 1,20m , grote radiussen bogen voor de stoomlocs ..gaan nu niet lekker door de krappe bogen of blijven staan.
En moet toch toegeven het moet anders ik was te overtuigd dat het wel goed zou komen maar geef velen van jullie gelijk

ik ga me er meer in verdiepen en meer tijd aan besteden aan het digitale ik ontweek zo veel mogelijk het wat ik vond het ingewikkelde van alles zoals blokken maken en programmeren ,wisselaandrijvingen

,soms ging het bouwen te makkelijk en te snel zeker het landschap .
Het wordt straks aangestuurd door Rocrail of Itrain ,er komt een groot schaduwstation ,heb toch veel locs en materiaal om mee te rijden en wil niet steeds alles van en op de baan wisselen, wat zo als ik het nu heb best wel lastig is.
Er komt dat is het idee ook een geïntrigeerde vitrinekast(en) in te bouwen voor de rest van het materieel.
Dat is ongeveer wat ik in gedachten heb , ga nog verder oriënteren en goed nadenken over het sporenplan.
zal ongeveer wel eind dit jaar zijn dat ik weer hieraan begin ,ook moet eerst mijn ander project het 1:32 Vietnam Diorama met de Phantom F4 klaar zijn.
Maar nu eerst netjes alles weer verwijderen en in doosjes doen

eens kijken wat er overblijft.
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.