Mijn baan: Sankt Georgen.
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
En daar zijn we weer.
We zijn weer een jaar ouder geworden en weer terug van bijna 3 weken Italie.
Nog een week thuis gezeten, maar door het mooie/aardige weer niks aan de baan gedaan.
Het wachten is op een tweetal locs - een stomer en een E-loc. Als deze er zijn dan is de elektronica aan de beurt. Dan gaan we de bedrading omzetten t.b.v. het schaduwstation, zodat de 'bug' er uit is.
En vanaf morgen gaan we eindelijk ook maar weer eens een keer aan het werk
Hier nog een tweetal foto's met de huidge stand van zaken van mijn baan. Hierop is goed te zien dat de linkertunnel een stuk donkerder is dan de muur: Groeten,
William
We zijn weer een jaar ouder geworden en weer terug van bijna 3 weken Italie.
Nog een week thuis gezeten, maar door het mooie/aardige weer niks aan de baan gedaan.
Het wachten is op een tweetal locs - een stomer en een E-loc. Als deze er zijn dan is de elektronica aan de beurt. Dan gaan we de bedrading omzetten t.b.v. het schaduwstation, zodat de 'bug' er uit is.
En vanaf morgen gaan we eindelijk ook maar weer eens een keer aan het werk
Hier nog een tweetal foto's met de huidge stand van zaken van mijn baan. Hierop is goed te zien dat de linkertunnel een stuk donkerder is dan de muur: Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Hoi William ,
verder alles goed ook met je nek .
Blij weer wat van je te horen .
Zal maar denken dat de tunnel langer in de zon gestaan heeft daardoor donkerder is
mvg Sjaak
verder alles goed ook met je nek .
Blij weer wat van je te horen .
Zal maar denken dat de tunnel langer in de zon gestaan heeft daardoor donkerder is
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Hallo Sjaak,
ja hoor de nek zit er nog aan
Herstel gaat goed. Als ik me erg druk maak/nog te veel doe dan voel ik dat nog wel (duim en elleboog), maar verder geen klachten meer. Dit is niet helemaal waar: als ik gaap of aan mijn rechteroor zit - tijdens het autorijden - dan krijg ik een heel raar gevoel in het hoofd (dit was voor de operatie nog niet en we zijn er nog niet uit wat het is). Maar als ik dit niet doe dan gaat het goed, dus we kunnen wel stellen dat de operatie gelukt is.
Sinds gister zijn we ook weer aan het werk. Dit is voorlopig op therapeutische basis (eerst een week 2u, dan 4u en zo verder. Als het allemaal goed blijft gaan dan zitten we over 4 weken weer op het oude schema).
Dat de tunnel langer in de zon gestaan heeft betwijfel ik. Deze is pas later gebouwd en heeft de hele vakantie onder het kleed gestaan (net als de rest van de baan). Wat beter klopt is dat de muur langer in de zon gestaan heeft en daardoor verkleurd is/kleur verloren heeft
Groeten,
William
ja hoor de nek zit er nog aan
Herstel gaat goed. Als ik me erg druk maak/nog te veel doe dan voel ik dat nog wel (duim en elleboog), maar verder geen klachten meer. Dit is niet helemaal waar: als ik gaap of aan mijn rechteroor zit - tijdens het autorijden - dan krijg ik een heel raar gevoel in het hoofd (dit was voor de operatie nog niet en we zijn er nog niet uit wat het is). Maar als ik dit niet doe dan gaat het goed, dus we kunnen wel stellen dat de operatie gelukt is.
Sinds gister zijn we ook weer aan het werk. Dit is voorlopig op therapeutische basis (eerst een week 2u, dan 4u en zo verder. Als het allemaal goed blijft gaan dan zitten we over 4 weken weer op het oude schema).
Dat de tunnel langer in de zon gestaan heeft betwijfel ik. Deze is pas later gebouwd en heeft de hele vakantie onder het kleed gestaan (net als de rest van de baan). Wat beter klopt is dat de muur langer in de zon gestaan heeft en daardoor verkleurd is/kleur verloren heeft
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
mevr./dhr. de Witt -> bewoners van de zaagmolen of 'treinspotters'?!?
Een dag later zijn de twee onderstaande loks gesignaleerd in Sankt Georgen:
Een stomer (BR70) en een E-lok (1216 van de OBB) Groeten,
William
Waarschijnlijk het eerste, want de dag dat deze foto gemaakt is reden er geen treinen i.v.m. bouwwerkzaamheden. Op deze foto is het niet te zien, maar op plek waar zij nu staan heb je overigens een prachtig uitzicht over Sankt Georgen.Een dag later zijn de twee onderstaande loks gesignaleerd in Sankt Georgen:
Een stomer (BR70) en een E-lok (1216 van de OBB) Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
-
- Berichten: 3889
- Lid geworden op: 24 aug 2010 21:44
- Locatie: Veghel
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Mooie aanwinsten!!
Gr Chris
Gr Chris
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
En hier weer - na een lange tijd - even een korte update. Doordat ik langer werk (nog niet volledig, omdat dit nog steeds tegen valt - voor mijn werk zit ik de hele dag en daar kan ik nog niet zo goed tegen), zit ik thuis de laatste tijd niet meer achter de PC. En ook de treinbaan ligt hierdoor bijna stil.
Gelukkig niet helemaal dus hier maar weer even een korte update.
De nieuwste aanwinsten bevallen goed, ben er blij mee en het rijdt ook mooi over de baan.
Verder in de weer geweest met de plaats van enkele (2) gebouwen. Wilde eerst de zagerij rechts voor zetten: Maar daar was niet iedereen hier helemaal happy mee, dus aan het schuiven geweest. Het gevolg is nu dat de zagerij rechts achter in het dal komt en de boerderij rechts voor op de berg: En ik moet toegeven het staat inderdaad beter zo.
Daarnaast is de tunnelingang voorzien van een laagje klei: De volgende stap is het schilderen van de 'nieuwe' muur, de bergen rechts verder vorm gaan geven en heb ik nog wat printjes besteld voor het aansturen van de knipperlichten bij de spoorwegovergang, als deze er zijn dan kan ik dat mooi meenemen/aanpassen met het omzetten van de bedrading t.b.v. het schaduwstation (ja, ja ik geef het toe: dat moet ook nog steeds ).
Groeten,
William
Gelukkig niet helemaal dus hier maar weer even een korte update.
De nieuwste aanwinsten bevallen goed, ben er blij mee en het rijdt ook mooi over de baan.
Verder in de weer geweest met de plaats van enkele (2) gebouwen. Wilde eerst de zagerij rechts voor zetten: Maar daar was niet iedereen hier helemaal happy mee, dus aan het schuiven geweest. Het gevolg is nu dat de zagerij rechts achter in het dal komt en de boerderij rechts voor op de berg: En ik moet toegeven het staat inderdaad beter zo.
Daarnaast is de tunnelingang voorzien van een laagje klei: De volgende stap is het schilderen van de 'nieuwe' muur, de bergen rechts verder vorm gaan geven en heb ik nog wat printjes besteld voor het aansturen van de knipperlichten bij de spoorwegovergang, als deze er zijn dan kan ik dat mooi meenemen/aanpassen met het omzetten van de bedrading t.b.v. het schaduwstation (ja, ja ik geef het toe: dat moet ook nog steeds ).
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Mooi gebouw die zagerij, netjes geweatherd ook. Is dat die van Faller? Ik zoek nl. nog zoiets.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
de zagerij is inderdaad van Faller.
Artikelnummer: 232255
Groeten,
William
Artikelnummer: 232255
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Hoi William ,
net wat Steven zegt zeker een mooie houtzagerij .
Vooral met die watergang met een sluisje erbij ,
ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij ingebouwd is
mvg Sjaak
net wat Steven zegt zeker een mooie houtzagerij .
Vooral met die watergang met een sluisje erbij ,
ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij ingebouwd is
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
't Is inderdaad een hele mooie zagerij. Ben ook benieuwd hoe het geheel gaat worden als het ingebouwd is
Heb het allemaal wel in het hoofd zitten, nu 'vertalen' naar de baan. Alleen daar gaat wat tijd in zitten.
Verder is de deze week weer wat nieuw spul gearriveerd, dus daar weer 'druk' mee. Het zijn een drietal VAM-wagens (de donkergroene en de bruine).
Wel 'stoer' zo'n lange sleep. Maar helaas te lang voor mijn baan - de loc staat in een blok, de wagons in een tweede blok en de laatste wagon ook weer in een blok.
Gelukkig wilde we hiervoor toch al iets anders (een diorama), dus dat komt goed uit.
Hier het internationale plaatje - Een Oostenrijkse loc, voor NL-wagons op een Duitse baan. Wat wil je nog meer
En nog eentje:
Groeten,
William
Heb het allemaal wel in het hoofd zitten, nu 'vertalen' naar de baan. Alleen daar gaat wat tijd in zitten.
Verder is de deze week weer wat nieuw spul gearriveerd, dus daar weer 'druk' mee. Het zijn een drietal VAM-wagens (de donkergroene en de bruine).
Wel 'stoer' zo'n lange sleep. Maar helaas te lang voor mijn baan - de loc staat in een blok, de wagons in een tweede blok en de laatste wagon ook weer in een blok.
Gelukkig wilde we hiervoor toch al iets anders (een diorama), dus dat komt goed uit.
Hier het internationale plaatje - Een Oostenrijkse loc, voor NL-wagons op een Duitse baan. Wat wil je nog meer
En nog eentje:
Groeten,
William
Laatst gewijzigd door william op 01 nov 2015 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
En hier een korte update van week 40:
We hebben de eerste volle werkweek achter de rug en ik moet zeggen dat het niet mee valt, maar ook niet tegen
Tijd voor de baan is hierdoor ook wat minder, maar toch hebben we weer wat gedaan.
We hebben namelijk de fundering geplaatst voor de eerste woning in Sankt Georgen. Deze ligt aan de 'hoofdweg'. Het betreft een landelijk vakwerkhuisje van Faller (art.nr.: 232340) Groeten,
William
We hebben de eerste volle werkweek achter de rug en ik moet zeggen dat het niet mee valt, maar ook niet tegen
Tijd voor de baan is hierdoor ook wat minder, maar toch hebben we weer wat gedaan.
We hebben namelijk de fundering geplaatst voor de eerste woning in Sankt Georgen. Deze ligt aan de 'hoofdweg'. Het betreft een landelijk vakwerkhuisje van Faller (art.nr.: 232340) Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Hallo Willliam.
Fijn, weer eens wat van je te vernemen.
Keep up the good work
Martin de Deugd
Fijn, weer eens wat van je te vernemen.
Keep up the good work
Martin de Deugd
-
- Berichten: 3215
- Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
- Locatie: Loosbroek
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Willem,
Het begin van de stad is er nu rustig uitbouwen met nieuw bouw
mvrg Bob
Het begin van de stad is er nu rustig uitbouwen met nieuw bouw
mvrg Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Time flies - En weer is er een week om.
Weer volop aan het werk en zo af en toe ook nog wat tijd voor de hobby . Doordat ik weer hele dagen werk - en hiervoor al veel achter de pc zit - beperk ik me om 'slechts' een keer in de week een update te doen.
Afgelopen week o.a. in de weer geweest met luciferhoutjes. In de locloods moet tussen het spoor e.e.a. opgevuld worden. Dit willen we doen met houten planken. Deze wil ik maken van lucifers. Deze een keer middendoor - omdat ze anders te hoog zijn - en dan per 3 aan elkaar lijmen. Ben er alleen nog niet helemaal uit of dit het wel is: Verder hebben we een nieuwe aansluiting gemaakt van de ene printplaat naar de andere. Dit was eerst een draad, maar we moeten straks het geheel los halen omdat er - nog steeds - 15 draden omgelegd moeten worden. Nu is het een draad van nog geen twintig centimeter, daarvoor was het een kabel van bijna anderhalve meter: Veel met het hoofd omhoog gezeten onder de baan en dat is toch nog niet zo fijn/lekker. Maar niet zeuren, ik zal nog wel een tijdje wat blijven voelen volgens de specialist. En het is/gaat al beter dan voor de operatie.
En van links gaan we naar rechts op de baan.
We hebben een eerste begin gemaakt met het maken van de bergen achter de boerderij. Vanaf de grond is er links een helling gemaakt zodat je 'boven' achter bij de boerderij kan komen. En er is aan de achterkant een 'oprit' gemaakt. Deze in-/uitgang ligt nog iets hoger en hierdoor is het mogelijk om vanuit de stal de wei/bergen in te gaan: En als laatste hebben we deze week nog wat ballast gestort in de rechtertunnel: Al met al weer leuk bezig geweest.
Groeten,
William
Weer volop aan het werk en zo af en toe ook nog wat tijd voor de hobby . Doordat ik weer hele dagen werk - en hiervoor al veel achter de pc zit - beperk ik me om 'slechts' een keer in de week een update te doen.
Afgelopen week o.a. in de weer geweest met luciferhoutjes. In de locloods moet tussen het spoor e.e.a. opgevuld worden. Dit willen we doen met houten planken. Deze wil ik maken van lucifers. Deze een keer middendoor - omdat ze anders te hoog zijn - en dan per 3 aan elkaar lijmen. Ben er alleen nog niet helemaal uit of dit het wel is: Verder hebben we een nieuwe aansluiting gemaakt van de ene printplaat naar de andere. Dit was eerst een draad, maar we moeten straks het geheel los halen omdat er - nog steeds - 15 draden omgelegd moeten worden. Nu is het een draad van nog geen twintig centimeter, daarvoor was het een kabel van bijna anderhalve meter: Veel met het hoofd omhoog gezeten onder de baan en dat is toch nog niet zo fijn/lekker. Maar niet zeuren, ik zal nog wel een tijdje wat blijven voelen volgens de specialist. En het is/gaat al beter dan voor de operatie.
En van links gaan we naar rechts op de baan.
We hebben een eerste begin gemaakt met het maken van de bergen achter de boerderij. Vanaf de grond is er links een helling gemaakt zodat je 'boven' achter bij de boerderij kan komen. En er is aan de achterkant een 'oprit' gemaakt. Deze in-/uitgang ligt nog iets hoger en hierdoor is het mogelijk om vanuit de stal de wei/bergen in te gaan: En als laatste hebben we deze week nog wat ballast gestort in de rechtertunnel: Al met al weer leuk bezig geweest.
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Onderste foto, buitenbocht: volgens mij zit daar een vervelend knikje in. Kan je dat nog herstellen of ligt alles al vast?
Henk
Henk
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Hallo Henk,
heb het gezien, maar alles ligt al vast.
De treinen gaan er overigens netjes - zonder problemen - overheen.
Groeten,
William
heb het gezien, maar alles ligt al vast.
De treinen gaan er overigens netjes - zonder problemen - overheen.
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Als niks of niemand er last van heeft dan lekker laten zitten en straks zie je het ook niet meer.
Henk
Henk
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Ik zie er totaal 6 in 5 versies......... is dat toeval/fotoshop of......william schreef:'t Is inderdaad een hele mooie zagerij. Ben ook benieuwd hoe het geheel gaat worden als het ingebouwd is
Heb het allemaal wel in het hoofd zitten, nu 'vertalen' naar de baan. Alleen daar gaat wat tijd in zitten.
Verder is de deze week weer wat nieuw spul gearriveerd, dus daar weer 'druk' mee. Het zijn een drietal VAM-wagens (de donkergroene en de bruine).
Wel 'stoer' zo'n lange sleep. Maar helaas te lang voor mijn baan - de loc staat in een blok, de wagons in een tweede blok en de laatste wagon ook weer in een blok.
Gelukkig wilde we hiervoor toch al iets anders (een diorama), dus dat komt goed uit.
Hier het internationale plaatje - Een Oostenrijkse loc, voor NL-wagons op een Duitse baan. Wat wil je nog meer Groeten,
William
Wel een mooie lange sleep. Ook al is de kleur verschillend.
Goed bezig William.
PS, dat knikje..... scherp gezien zeg, door Henk.
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Hallo Wim,
het knikje was/is inderdaad scherp opgemerkt door Henk. Niemand heeft er last van en het is straks ook niet meer te zien dus we laten het liggen zoals het ligt.
Nog even over VAM-wagens: het kan zijn dat ik wat mis - zit met buikgriep thuis - maar het zijn 7 VAM-wagens (2x geel - verschillende baknummers, 2x lichtgroen, 2x donkergroen en een bruine 'speciale uitgave'. Hier nog even een foto: Groeten,
William
het knikje was/is inderdaad scherp opgemerkt door Henk. Niemand heeft er last van en het is straks ook niet meer te zien dus we laten het liggen zoals het ligt.
Nog even over VAM-wagens: het kan zijn dat ik wat mis - zit met buikgriep thuis - maar het zijn 7 VAM-wagens (2x geel - verschillende baknummers, 2x lichtgroen, 2x donkergroen en een bruine 'speciale uitgave'. Hier nog even een foto: Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Afgelopen week weer een paar dagen thuis geweest i.v.m. buikgriep, maar toch nog tijd kunnen vinden voor de baan.
Al een tijdje ben ik aan het prutsen met het perron - hoe dit gaat worden en vooral hoe gaan we dit maken - en sinds kort ben ik er uit hoe ik dit ga doen.
Het gaat een perron worden met betonranden: Heb dit idee gevonden op een ander forum. Deze persoon maakte een perronwand van oude lamellen. En laten wij nu ook nog wat oude lamellen hebben liggen hier
Van ééntje eerst wat stroken geknipt van anderhalve centimeter. Een aantal achter elkaar geplakt en bekeken, maar vond de afstand te groot en heb er daarna stookjes van één centimeter van gemaakt: En deze vervolgens op/tegen het perron - deze is 8,5 cm hoog - geplakt. Omdat de lamel een opstaand randje heeft moet ik straks het geheel nog wel even iets aansmeren. Zit dan gelijk op dezelfde hoogte als het stukje perron wat bij het station zit en ben tevens de kier kwijt die er nu nog even is. Hier een foto om een idee te geven hoe het er van dichtbij uit ziet: Maar voor we zo ver zijn moeten we eerst nog wat stukjes plakken en de randen nog schilderen.
Omdat de spoorkanten klaar zijn heb ik vandaag eerst uitvoerig getest of de afstand perron-spoor voldoende is. Tot nu toe gaat het goed/is de afstand voldoende. Hier staat de V200 te wachten op spoor 2 en komt BR62 binnenlopen op spoor 1: Ik ga nog even knippen en plakken
Groeten,
William
Al een tijdje ben ik aan het prutsen met het perron - hoe dit gaat worden en vooral hoe gaan we dit maken - en sinds kort ben ik er uit hoe ik dit ga doen.
Het gaat een perron worden met betonranden: Heb dit idee gevonden op een ander forum. Deze persoon maakte een perronwand van oude lamellen. En laten wij nu ook nog wat oude lamellen hebben liggen hier
Van ééntje eerst wat stroken geknipt van anderhalve centimeter. Een aantal achter elkaar geplakt en bekeken, maar vond de afstand te groot en heb er daarna stookjes van één centimeter van gemaakt: En deze vervolgens op/tegen het perron - deze is 8,5 cm hoog - geplakt. Omdat de lamel een opstaand randje heeft moet ik straks het geheel nog wel even iets aansmeren. Zit dan gelijk op dezelfde hoogte als het stukje perron wat bij het station zit en ben tevens de kier kwijt die er nu nog even is. Hier een foto om een idee te geven hoe het er van dichtbij uit ziet: Maar voor we zo ver zijn moeten we eerst nog wat stukjes plakken en de randen nog schilderen.
Omdat de spoorkanten klaar zijn heb ik vandaag eerst uitvoerig getest of de afstand perron-spoor voldoende is. Tot nu toe gaat het goed/is de afstand voldoende. Hier staat de V200 te wachten op spoor 2 en komt BR62 binnenlopen op spoor 1: Ik ga nog even knippen en plakken
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Deze bouwdoos is van Faller (artikelnummer: 232259)
Groeten,
William
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
-
- Berichten: 1112
- Lid geworden op: 19 okt 2011 12:30
- Locatie: Regio het Groene Hart
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Beste William,
Mooie boerderij en ook groot.
Groet,
Arjan
Mooie boerderij en ook groot.
Groet,
Arjan
Groet, Arjan
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
Re: Mijn baan: Sankt Georgen.
Het is inderdaad een mooie grote boerderij.
Afgelopen week 'helaas' weinig gedaan
Druk met het verknippen van een lamel geweest, want ik heb nog een paar stukjes nodig voor de voorkant van de baan (en een voor een stukje rechts achter bij het station).
De perronrand is ook van een kleurtje voorzien. Eerst paars (bij gebrek aan grijs zelf proberen te maken, maar dat ging dus niet helemaal goed) en later wel grijs. Daarna met zwart de 'voegen' wat duidelijker gemaakt. En daarna de beide perrondelen op de baan gemonteerd.
Toen dit gedaan was, was ik klaar voor deze week. Ben ik, ondanks de bug, even lekker aan het rijden geweest. Het loopt (eindelijk) lekker allemaal. Ben nu echt voornemens om de bug uit het schaduwstation te halen om, tijdens het bouwen, meer te gaan rijden.
Hier nog een paar plaatjes: En nog een laatste foto (dit is momenteel mijn buro-blad, want ik vind hem wel goed gelukt). BR62_002 welke vertrekt van spoor 2: Groeten,
William
Afgelopen week 'helaas' weinig gedaan
Druk met het verknippen van een lamel geweest, want ik heb nog een paar stukjes nodig voor de voorkant van de baan (en een voor een stukje rechts achter bij het station).
De perronrand is ook van een kleurtje voorzien. Eerst paars (bij gebrek aan grijs zelf proberen te maken, maar dat ging dus niet helemaal goed) en later wel grijs. Daarna met zwart de 'voegen' wat duidelijker gemaakt. En daarna de beide perrondelen op de baan gemonteerd.
Toen dit gedaan was, was ik klaar voor deze week. Ben ik, ondanks de bug, even lekker aan het rijden geweest. Het loopt (eindelijk) lekker allemaal. Ben nu echt voornemens om de bug uit het schaduwstation te halen om, tijdens het bouwen, meer te gaan rijden.
Hier nog een paar plaatjes: En nog een laatste foto (dit is momenteel mijn buro-blad, want ik vind hem wel goed gelukt). BR62_002 welke vertrekt van spoor 2: Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl