hallo allemaal,
eindelijk tijd gemaakt om achter station Nieuwestad de zooi eens op te ruimen.
buiten het feit dat het beslist eens noodzakelijk werd wat orde in de troep te maken had het ook zo zijn voordelen.
zo vond ik buiten een zestal 1 mm boortjes en handvol raillasjes en div kleine treinonderdelen terug.
heb in de afgelopen tijd ook mijn zelfgemaakte stads achterwand op een plaat geplakt en deze voor proef opgesteld.
al snel zag ik dat deze te breed is en moet hem aan weerszijden inkorten.
links staat hij te kort langs de rails zodat daar een trein niet fatsoenlijk langs kan en rechts staat ie op het daar liggende bochtdeel.
rechts is een verhoogd gedeelte te zien welke ik wil gaan inrichten als stadsdeel.
ook wil ik nog in de achterwand een soort looplicht maken op de hoogte net boven de winkels.
tevens is duidelijk zichtbaar dat ik de muur achter de wand moet voorzien van wolken behang om een zo echt mogelijke overgang van bovenzijde plaat naar muur te creëren.
op de vrijgekomen ruimte achter het station moet een busstation worden ontworpen.
op deze foto hieronder die vanaf de rechterzijde is genomen is deze ruimte te zien.
het zwarte ronde ding wat zichtbaar is blijft nog even een verrassing.
dus voorlopig heb ik weer genoeg onder handen en zijn jullie weer even bij.
hopelijk heb ik binnenkort mijn geluidsmodules binnen zodat ik ook de tram en de treinen op de stations van geluid voorzien.
maar dat is weer voor later.
wordt vervolgt.