Hey J,
De irritatie zit hem in de bocht die hieronder op de foto onder het tracé doorloopt waar op het moment de 1044 opstaat.
Je ziet dat er best een behoorlijke S bocht inzit en dat bevordert niet de loop van de treinen,tevens ligt het stuk net na de bochtwissel.
Dus al met is het niet de beste combi met ook nog de stijgingspercentage,ik heb mezelf er op betrapt dat ik dit eigenlijk net te snel heb afgeraffeld.
Dit was toen net het laatste stukje voordat ik rond kon rijden.
De laatste tijd heb ik veel gereden met de autotrein,die het meest gevoelig voor niet goed lopende trace's.
Dus tijdens het rijden werdt ik veel geconfronteerd met ontsporingen en dat is nu nog te herstellen dadelijk met de bergen er boven is dat niet meer te doen.
Dus heb ik heel de S bocht verwijdert en de ruime boog meteen naar boven,dit ga ik opnieuw maken.
Natuurlijk zal ik het een stuk ruimer maken qua bochten,lengte en stijgingspercentage voor een rustige en storingsvrije loop.
De knik zal ik er ook uithalen valt zo wel heel erg op!
@William,we gaan zeker door!
Het is een te leuk project om mee te stoppen!
Gr. Chris