Inderdaad, en niet vergeten om de messingstrip tussen de pantograven te verwijderen.Rick schreef:De kap andersom terug plaatsen is alleen noodzakelijk omdat de bovenleidingsschakelaar bovenin de kap in de weg zit neem ik aan?
Groetjes: Robby
Inderdaad, en niet vergeten om de messingstrip tussen de pantograven te verwijderen.Rick schreef:De kap andersom terug plaatsen is alleen noodzakelijk omdat de bovenleidingsschakelaar bovenin de kap in de weg zit neem ik aan?
In dit geval was het simpel te doen met het voorbeeld dat op de eerste pagina staat. Ik heb er nu 3 omgebouwd en ze rijden goed.edwin.dekker schreef:Dit onderwerp is een aardige discussie geworden. Ik heb het zelf nog maar even uitgesteld.... simpelweg omdat ik het nog niet echt aandurf.
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar een Kuehn N45 past prima onder de kap. Je moet alleen een stukje van de printplaat afhalen. Vastzetten met een beetje dubbelzijdig plakband.Ad_M schreef:Je kan ook zat vinden hier op het forum hoor (zoeken rechts boven ), zat NL rijders die hetzelfde gedaan hebben
http://n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f= ... al#p138768
Je moet alleen oppassen, zonder modificaties pas niet elke decoder onder de kap
Kuehn (maak niet uit wat voor versie), past NIET onder de kap!!!
Je hebt maar beperkte ruimte onder de kap!!!
Lees ook: http://n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f= ... hilit=1600
Mvg,
Ad