Even weer een kleine update. Ik heb de verlichting klaar en ik kan de straatlantarens de huizen en het station appaart aanzetten. Alleen de perron verlichting moet ik nog aanpassen die vind ik te vel branden.
Kleine update eindelijk zijn de figuren voor de markt aangekomen dus aan de slag.
Was wel een gepriegel maar het is geluk. Ook nog een parklantaren er bij geplaatst.
En rond om de overweg is aangepakt.
Ziet er mooi uit zo die verlichting Ron. Daar ben ik over een jaar of 5 ook aan toe.
Dat brugseinhuis van Faller is mooi. Die heb ik een paar weken geleden ook in elkaar geplakt. Die Baden-Baden perrons ook. Daar heb ik wel wat van. Volgens mij heb ik nog wat spares als je deze een keer nodig hebt. Bankjes lantaarn palen etc.
Mooie baan hoor!
I like sitting in my hottub with a beer or two…...
CGdeBrabander schreef: ↑02 nov 2024 15:08
Even weer een kleine update. Ik heb de verlichting klaar en ik kan de straatlantarens de huizen en het station appaart aanzetten. Alleen de perron verlichting moet ik nog aanpassen die vind ik te vel branden.
Verlichting in de huisjes/gebouwen geeft idd een meerwaarde.
toch zou ik persoonlijk, ook een aantal ramen, van binnen uit, blinderen door zwart papier.
Gewoon om het wat realistischer te laten zijn, zeker bij woonhuizen, zullen niet in alle kamers de lampen branden, als het avond is.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.