voor hen die het belangrijk vinden dit kreeg ik van Etsy binnen.
kwaliteit verschil met eerder geplaatste F1 plaatjes is van € 0,13 per stuk naar € 8,00 per stuk.
wat ik hier verder nog mee ga doen weet ik niet want heb inmiddels uitermate slecht nieuws gehad over de gezondheidstoestand van mijn vrouw.
dus misschien wordt dit wel vervolgt maar dan n mijn eigen draadje.
F 1
-
Onderwerp starter - Berichten: 3554
Re: F 1
gr jan
bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Wow Jan. Dat zijn hele flitsende wagens zeg... het verfwerk is wel echt heel tof. 8 euro is best prijzig inderdaad, maar vind het niet eens heel duur (als je beseft dat je het er voor moet maken).
En uiteindelijk heb je ze met een gelukje voor nop..
Sterkte met je vrouw
En uiteindelijk heb je ze met een gelukje voor nop..
Sterkte met je vrouw
-
Sterkte met je vrouw, Jan.
De F1 wagentjes zijn trouwens wel erg mooi.
Etsy is een soort vergelijkende website als eBay maar dan voor handgemaakte dingen. Ik zelf heb daar ook een shop om mijn handgemaakte speelgoed kisten te verkopen.
De F1 wagentjes zijn trouwens wel erg mooi.
Etsy is een soort vergelijkende website als eBay maar dan voor handgemaakte dingen. Ik zelf heb daar ook een shop om mijn handgemaakte speelgoed kisten te verkopen.
I like sitting in my hottub with a beer or two…...