Wat is een redelijke prijs voor een Minitrix Koploper

Vraag maar raak!

Rick

Re: Wat is een redelijke prijs voor een Minitrix Koploper

Bericht door Rick »

Maar voor al dat werk kies je zelf, 't is niet noodzakelijk. Bij mijn modellen is de motor is niet extreem luid, de stroomafname is ook in orde, LED's verlichting verbetert niets en met de koppelstaven zijn de bakken al kortgekoppeld.

Riem

Bericht door Riem »

Daar ben ik het helemaal mee eens Rick, zo denk ik er ook over. Tevens rijd ik analoog, wat ik zelf leuker vind. Gisteren een mat 54 met geluid zien rijden in Houten en de rilling liepen over mijn rug zo onnatuurlijk en hard. Geef mij maar het gezoem van een elektromotor. Doen de echte ICM's ook als ik ze rijdt. Voor nieuwe modellen blijf ik eerder voorstander van nog niet gemaakte materieeltypes, enige inferieure model dat van mij heruitgegeven mag worden is de motorpost. Geen sluitseinen en een slechte motor, overbrenging en tandwielen. De laatste drie zijn bij mijn model vervangen en hij rijdt nog langzaam en luidruchtig.

JipK

Bericht door JipK »

Voor een nieuw model, ontwikkeld voor de Nederlandse markt, zou mat'64 of IRM meer toevoegen dan een nieuwe ICM. Voor die laatste zal er echt wel vraag zijn maar gezien de te verwachten prijs en de succesvol te verkopen oplage is het wel een fors risico met bestaande modellen die nog in omloop zijn. Ook oude Fleischmann 1600's zijn nog steeds heel redelijk verkoopbaar. Ondanks de nieuwe exemplaren van Minitrix en Fleischmann.

Plaats reactie