Zit er niet een keerlus in jouw baan, waardoor je de boel op kortsluiting zet en dus de locs niet willen rijden?
mvg
Freddy
loc`s rijden niet
Re: loc`s rijden niet
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Hallo Freddie,
Ook dat hebben we kunnen uitsluiten. daarom zit ik dus te denken aan een wissel die inwendig misschien de boel verstoort.
heb namelijk verder niks electrisch aangesloten.
GR Jan
Ook dat hebben we kunnen uitsluiten. daarom zit ik dus te denken aan een wissel die inwendig misschien de boel verstoort.
heb namelijk verder niks electrisch aangesloten.
GR Jan
Eerlijk gezegd lijkt me dat sterk. Denk je dan aan de wisselspoel die vreemd doet, het wissel zelf of de wisseldecoder???
Hallo Martin,
ik zit inderdaad te denken aan een wissel die inwendig niet goed is.
Gr Jan
ik zit inderdaad te denken aan een wissel die inwendig niet goed is.
Gr Jan
OK, dus de spoel en wisseldecoder zijn volgens jou niet verdacht? Zoals gezegd... het lijkt mij heel sterk.
Maar goed, het is snel uit te proberen toch? Wissels 1 voor 1 losmaken van de baan en dan rijden.
Als ik zelf moet gokken zou ik niet voor de wisselgok gaan, maar voor de decoders, maar op een afstand is het makkelijk praten en lastig kijken. Wissels lomaken kost niets (m.u.v. zweet en frustraties) dus wellicht wel een poging waard.
Maar goed, het is snel uit te proberen toch? Wissels 1 voor 1 losmaken van de baan en dan rijden.
Als ik zelf moet gokken zou ik niet voor de wisselgok gaan, maar voor de decoders, maar op een afstand is het makkelijk praten en lastig kijken. Wissels lomaken kost niets (m.u.v. zweet en frustraties) dus wellicht wel een poging waard.