Gezocht N-Spoor demoteam voor N-Spoor evenement

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Gebruikersavatar

vriend
Berichten: 129
Lid geworden op: 13 jun 2008 16:34
Locatie: De Goorn

Re: Gezocht N-Spoor demoteam voor N-Spoor evenement

Bericht door vriend »

Zoals beloofd hier weer een aanvulling op het vorige bericht.
Nu we wat achtergrond gebouwen hebben laten zien nu iets voor op de voorgrond van uw modelbaan.
Ik laat hier 2 modellen zien van flat gebouwen die u van styreen kan maken en zo uw baan aan kan kleden.
Tijdens de beurs kan en wil ik dan ook uitleg geven hoe zoiets met eenvoudige middelen tot stand komt.
Hieruit zal dan blijken dat de hobby niet duur hoeft te zijn, en veel voldoening kan geven door het zelf te bouwen.
De volgende update zal gaan over het aankleden met groen zodat de natuur ook tot zijn recht komt op uw baan.


Afbeelding

Afbeelding

Groeten J & J Vriend


Gebruikersavatar

vriend
Berichten: 129
Lid geworden op: 13 jun 2008 16:34
Locatie: De Goorn

Re: Gezocht N-Spoor demoteam voor N-Spoor evenement

Bericht door vriend »

Mijne Heren,

Nu het N-Spoorevenement dichterbij komt maar weer even wat foto's plaatsen.
Zoals beloofd nu even iets over het aankleden van uw spoorbaan en dan de bedoel ik de groen voorziening.
In de handel is natuurlijk veel te koop maar het zelf maken geeft veel voldoening, om daar wat in thuis te raken hebben wij div pakketten om het zelf te doen.
Bij ons krijgt u dan uitleg in woord en beeld hoe met deze materialen om te gaan zodat u een mooi landschap kan maken voor weinig geld.
Laat u dus verrassen deze beurs en vraag om demo en uitleg zodat wij u goed kunnen uitleggen hoe te handelen.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een gedeelte van de collectie die wij meenemen, maar wij hebben veel meer in huis om uw baan aan te kleden, kom dus even langs en laat u verbazen.

Groeten J & J Vriend de aardbol bekleders.
Laatst gewijzigd door vriend op 17 sep 2012 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4926
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: Gezocht N-Spoor demoteam voor N-Spoor evenement

Bericht door martindomburg »

Jaap,

Gaaf dat je er weer bent. Ik sta met Marelburg op het punt om na de beurs met scenery te beginnen en zelfbouw dus verwacht wat vragen van mijn kant :):)

groetjes


Gebruikersavatar

vriend
Berichten: 129
Lid geworden op: 13 jun 2008 16:34
Locatie: De Goorn

Re: Gezocht N-Spoor demoteam voor N-Spoor evenement

Bericht door vriend »

Laat maar komen die vragen wij zitten ervoor, als jij zeg wat je wil zoeken wij de oplossing en kost ook nog niks.
Wij zijn benieuwd wat erop ons afkomt wij zijn wel wat gewend dus wij worden daar niet raar meer van.
Het is altijd onze bedoeling om mensen te adviseren zodat ze plezier in de hobby houden en door kunnen gaan met het mooi maken van hun baan.

Groeten J & J Vriend


Plaats reactie