de piko hondekop bloedneus
Re: de piko hondekop bloedneus
Als Startrain nu eens begint met een gele gereviseerde 1300 met joekel vishaak
Dan is deze jongen al HEEL blij
Mvg,
Ad
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Als jij die kleine van jou nou gewoon ff alleen laat met een van je 1300's, een toevallig aanwezig potje gele verf, wat kwasten en een dikke zwarte stift...Ad_M schreef:Als Startrain nu eens begint met een gele gereviseerde 1300 met joekel vishaak
Mvg,
Ad
Dan kom je een heeeel eind denk ik
Groetjes, Pruts3r - 2 linker handen 4 LIFE! :D
--------------------Mijn Linkjes:--------------------
>MIJN ROLLEND MATERIEEL< (LAST UPDATE: 04-03-'19)
>MIJN VITRINE<
>MIJN WISHLIST< (LAST UPDATE: 10-03-'23)
--------------------Mijn Linkjes:--------------------
>MIJN ROLLEND MATERIEEL< (LAST UPDATE: 04-03-'19)
>MIJN VITRINE<
>MIJN WISHLIST< (LAST UPDATE: 10-03-'23)
Als ik Davyn zijn gang laat gaan, dan heb ik meteen bijpassend behangPruts3r schreef:Als jij die kleine van jou nou gewoon ff alleen laat met een van je 1300's, een toevallig aanwezig potje gele verf, wat kwasten en een dikke zwarte stift...
Dan kom je een heeeel eind denk ik
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
ben het er mee eens Kato , Star train en Hobby train ook wel wat meer nl tijdperk III
mogen maken
mogen maken
tijdperk 1900-1970,Kato-rails ,(Analoog-rijder).
bouwer Ratterdam2.0
bouwer Ratterdam2.0
En dan komt natuurlijk de grote van het bedrijf om de hoek kijken,
Piko is eigenlijk geen kleine jongen te noemen, maar een goede middenmoter, die gelukkig wat meer ruimte hebben in hun budget om NL materiaal te gaan maken.
Na de eerste goede ervaringen zullen ze dit, denk ik, zeker niet links laten liggen, maar nieuwe modellen vragen om investeringen en die moeten wel terug verdiend worden, dus verwacht niet direct een stormvloed aan diverse modellen, ze zullen eerst het huidige model uit gaan melken, en ondertussen rustig polsen waar nog meer belangstelling voor is, en afwegen aan welk model er dan het minste risico zit.
Op de wat kortere termijn zullen we nu eerst moeten hopen, dat enkele andere fabrikanten, nu ze het succes van piko zien met NL modellen, ze hier ook een graantje van mee willen pikken en ook wat nieuws aan durven.
De tijden dat fabrikanten massaal gaan investeren voor een relatief kleine doelgroep (en dat zijn NL rijders nu eenmaal) is echt wel voltooid verleden tijd.
Ik kan mij maar 1 manier bedenken, om een bepaald model van een fabrikant gedaan te krijgen,
Verzamel minstens 500 liefhebbers, waarvan zeker 400 de garantie geven dat ze een model gaan af nemen,
kies met zijn allen 1 model, en je hebt een kansje, dat je een importeur of winkelier achter je krijgt om de fabrikant te overtuigen dat zijn investering terug te verdienen is, met een beetje winst.
mvg
Freddy
Piko is eigenlijk geen kleine jongen te noemen, maar een goede middenmoter, die gelukkig wat meer ruimte hebben in hun budget om NL materiaal te gaan maken.
Na de eerste goede ervaringen zullen ze dit, denk ik, zeker niet links laten liggen, maar nieuwe modellen vragen om investeringen en die moeten wel terug verdiend worden, dus verwacht niet direct een stormvloed aan diverse modellen, ze zullen eerst het huidige model uit gaan melken, en ondertussen rustig polsen waar nog meer belangstelling voor is, en afwegen aan welk model er dan het minste risico zit.
Op de wat kortere termijn zullen we nu eerst moeten hopen, dat enkele andere fabrikanten, nu ze het succes van piko zien met NL modellen, ze hier ook een graantje van mee willen pikken en ook wat nieuws aan durven.
De tijden dat fabrikanten massaal gaan investeren voor een relatief kleine doelgroep (en dat zijn NL rijders nu eenmaal) is echt wel voltooid verleden tijd.
Ik kan mij maar 1 manier bedenken, om een bepaald model van een fabrikant gedaan te krijgen,
Verzamel minstens 500 liefhebbers, waarvan zeker 400 de garantie geven dat ze een model gaan af nemen,
kies met zijn allen 1 model, en je hebt een kansje, dat je een importeur of winkelier achter je krijgt om de fabrikant te overtuigen dat zijn investering terug te verdienen is, met een beetje winst.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Nou zelfs als niet nl rijder weet ik wel een model wat ik wil. De oude dubbeldekkers.
Andere opties zijn bv sprinter/vla-flip. Of de virm..
Andere opties zijn bv sprinter/vla-flip. Of de virm..
Dat zijn er te weinig, minimaal 3000 was het voor een locomotief dacht ik (en dat is al heel weinig, bij Fleischmann was het 10.000).spoor65 schreef:Ik kan mij maar 1 manier bedenken, om een bepaald model van een fabrikant gedaan te krijgen,
Verzamel minstens 500 liefhebbers, waarvan zeker 400 de garantie geven dat ze een model gaan af nemen
mat 46 zit je denk zo aan duizend
denk inderdaad na de proef met de snor hondenkop
Piko ze pijlen op Holland gericht en ziet wat andere laten liggen
dus maar hopen
gr Mack
denk inderdaad na de proef met de snor hondenkop
Piko ze pijlen op Holland gericht en ziet wat andere laten liggen
dus maar hopen
gr Mack
bouwer Ratterdam2.0
bouwer Ratterdam2.0
volgende week weten we het van de belijning boven zijde der is
bouwer Ratterdam2.0
bouwer Ratterdam2.0
Ja, en bij de groene versie met creme bies zit het lijntje er keurig dus zal deze het ook hebben.