Houten Digitaal, 13 december 2014

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.

FidOo

Re: Houten Digitaal, 13 december 2014

Bericht door FidOo »

Adriaan, jammer dat je ons niet gevonden hebt. We waren toch niet te missen met onze baan.

Volgende keer gewoon vragen aan de jongens achter de baan. Met 1 telefoontje had ik er geweest. Ik stuur wel Ff een pb tje voor de rest

Voor de rest sluit ik em bij martin en alwin aan.
Top beurs, veel bezoekers, veel interesse, veel te kort. Ik hoop dat de beurs voor de handel net zo interessant was als voor ons.

M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: MC Lima Bravo
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Peter

Bericht door Peter »

Ook ik vond het een super mooie beurs, zeker voor herhaling vatbaar!

Behalve HO was er ook veel N te koop, meer als normaal in ieder geval.

Grtz.
Peter

Mijn baan: http://n-spoorforum.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=9458

Digitaal (DCC), iTrain, Peco 55

Paul_DMV
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Paul_DMV »

Ik heb me vermaakt in elk geval. Ook gehoord over die vecht partij ja!

heb de hele dag uitleg gegeven bij 1 van mij modules op zijn kant zoals in de foto van Richard. Veel verbaasde blikken bij het zien van de module.

De test baan hadden we wel thuis kunnen laten, de module op zijn kant trok alle aandacht. Maar we hebben wel lekker een rondje kunnen rijden met onze nieuwe 2200'en van Piko die we bij Hans hebben opgehaald. Ook nog 3 nieuwe plan-w'tjes gekocht.

Ja veel koploper gezien ja, maarja dat komt waarschijnlijk omdat het zo'n goed programma is :) (zeker niet eenvoudig, maar wel heel goed!)

Kijk ook eens op:
http://www.facebook.com/3dprintN/

Wil je de bestellijst /catalogus van 3dprintN magneetkoppelingen mail naar:
contact.3dprintn@gmail.com

N-spoor in regio Delft? =>www.d-mv.nl of www.facebook.com/delftsemodelbouwvereniging

Marcvane86
Contacteer:

Bericht door Marcvane86 »

Ik was verrast van de drukte, mensen mensen en nog meer mensen. Wel veel moois gezien 3 rijtuigen van de rheingold express gekocht. Nu weer sparen voor een vervolg bezoek en zeker de datum voor rail 2015 ingepland.

Leuk initiatief zo het digitaal gedeelte. Al schrok ik wel van de hoeveelheid elektronica onder de modules.
Mijn vader was vooral verbaasd over de grote van de printplaten ed. Hij zegt dat het vele malen kleiner kan als dat er nu op de markt is. Wellicht gaan we zelf eens aan de knutsel voor als ik straks toe ben aan de elektrische afwerking.

Groet marc,

Mijn Test Baan
Baanplan Spoorbaan Janbaas
Spoorbaan Janbaas

Roco Z21, Itrain, Arloco Bezetmelders, Rosoft Lnet s88sd16N, Rosoft MDD, Kato Unitrack rails.
Tijdperk alles wat mooi is!

https://facebook.com/ModelspoorbaanJanbaas/
Gesloten