Netjes, knap gedaan hoor!
Groet,
Marcel
Verbouw Fleischmann Wadloper DH 2
-
Re: Verbouw Fleischmann Wadloper DH 2
Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III
Wel mooi, die Wadloper DH2!!!spoor65 schreef:Geen idee of je er overheen leest, of dat het nog niet vermeld is hier.
Maar kijk eens op:
http://www.shapeways.com/hisdesign?user_id=15800
Mvg
Freddu(spoor65)
Trouwens, ik heb namelijk 2 Wadlopers DH2, waarvan ik 1 echt wil laten ombouwen tot DH1. Het zit zo, dat het echt wel moelijk is, zover ben ik dan ook niet gekomen.
Gezien je link zag ik echt wel die DH1, kan ik dat echt wel kopen en dan op de onderstel van DH2 zetten??
Grtz Pieter
Als treinenverzamelaar met een mooie modeltreinbaan kun je je inleven in de wereld van de reuzenmachines!
Als treinenverzamelaar met een mooie modeltreinbaan kun je je inleven in de wereld van de reuzenmachines!
Hallo Pieter,
Als je een DH1 kapje van Shapeways op een onderstel van een DH2 van Fleischmann wilt zetten, dan moet je het onderstel wel iets aanpassen.
mvg Bouwe
Als je een DH1 kapje van Shapeways op een onderstel van een DH2 van Fleischmann wilt zetten, dan moet je het onderstel wel iets aanpassen.
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways