Bijna goed, een aufbau bijwagen omgebouwd tot Trinkhalle, die had ik al van het Imherloher Bf. en hoefde alleen de kleuren en opschriften te wijzigen.
Groetjes Michiel
Diorama Oberbreitlingen Am Hammerkloth
-
Onderwerp starter - Berichten: 5342
Re: Diorama Oberbreitlingen Am Hammerkloth
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 07 feb 2019 18:59, 2 keer totaal gewijzigd.
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
-
Zo nog even snel een bouw update voor ik lijninstructie ga geven:
Ga geen schilder of verouder werk doen met te veel bier op, dat is namelijk niet heel handig.
Van railspijkertjes en van die plastic schijfjes voor op kleding wat schotels gemaakt.
Groetjes Michiel
Ga geen schilder of verouder werk doen met te veel bier op, dat is namelijk niet heel handig.
Van railspijkertjes en van die plastic schijfjes voor op kleding wat schotels gemaakt.
Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 07 feb 2019 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Michel,
Wat een gaaf diorama!
Mooie detailering.
Groet,
Arjan
Wat een gaaf diorama!
Mooie detailering.
Groet,
Arjan
Groet, Arjan
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
-
Vandaag het aquarium wat over het diorama heen komt met hulp van een vriend naar boven gehaald en in de week gezet. Toen ik eind van de middag thuis kwam heb ik vervolgens het aquarium schoongemaakt. De kap met TL bleek nog werkend dus die ook schoongemaakt en opnieuw gespoten. Het aquarium had geen stootranden dus ook die gemaakt waarvoor ik nog speciaal lijm moest kopen. Het resultaat is acceptabel, hier en daar wat schoonheidsfoutjes maar het kan er mee door. De licht kap staat nu over de voormalige onderzijde van het aquarium heen daardoor krijg je nauwelijks warmte inwerking op het diorama.
Proef passen zou ik nu kunnen doen maar ik wacht wel weer even tot we met z'n 2en zijn want het is een behoorlijk gewicht dus met 2 man beter en preciezer te hanteren.
Groetjes Michiel
Proef passen zou ik nu kunnen doen maar ik wacht wel weer even tot we met z'n 2en zijn want het is een behoorlijk gewicht dus met 2 man beter en preciezer te hanteren.
Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 08 feb 2019 00:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Gister avond tot 1.30u door gewerkt en nu is het diorama af. Vanmorgen foto's gemaakt en het aquarium er overheen geplaatst. Hierbij sneuvelde toch nog de tak van een boom, maar die lijkt te blijven hangen.
Foto's maken zonder flits bleek bijna niet te doen, alleen met een smartfoon( deed een vriend van mij) ging dat deels redelijk.
Tot zover dit diorama, nu nog zien hem naar z'n nieuwe eigenaar te krijgen.
Groetjes Michiel
Foto's maken zonder flits bleek bijna niet te doen, alleen met een smartfoon( deed een vriend van mij) ging dat deels redelijk.
Tot zover dit diorama, nu nog zien hem naar z'n nieuwe eigenaar te krijgen.
Groetjes Michiel
Laatst gewijzigd door neudalhausenstadbahn op 08 feb 2019 00:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Mooi man met die lichtbak er boven!! Wederom een geslaagd dio.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.