Nou maar weer is tijd voor een update. En het kan zomaar is een van de laatste zijn.
Na dat ik vandaag ik zolder kwam om is te gaan kijken bij het berg debacle, want de gips is nog niet volledig droog. (En dat na 3 weken). Maar dat terzijde en dat probleem is inmiddels ook opgelost.
(Zie foto)
Ik dacht die kunnen we wel overnieuw maken dus alle natte pap er af overschilderen en ff een stukkie rijden.
Maar tot grote frustratie ontspoorde de ene na de andere trein.
Nu na enig onderzoek zijn er 2 stukken rail gesprongen. Het bekende spoorspattingspook heeft toegeslagen.
Het grootste probleem is dat het zoals het altijd doet gebeurt op een plek waar je onmogelijk fatsoenlijk bij kan.
Dus nu ben ik aan het nadenken over wat te doen. Ik kan er een stuk gips uitsnijden en kijken wat ik kan maken met overigens geen garantie dat het opgelost is. Ik kan gaan lopen pielen zoals het er nu bij ligt. Of we nemen het verlies en beginnen een nieuw project.
Ik weet het allemaal nog niet en ga er maar is even rustig over nadenken. Voor de zomer waren er toch al geen modelspoor plannen.