Vandaag niks spannends ook geen foto's wel verder gegaan met kabeltjes trekken....het schaduwstation van de binnenring afgemaakt.
Ik heb veel last van mijn COPD de laatste dag dus is onder de baan klauteren echt vermoeiend.
Heerlijk die bindruggen! Onder mijn baan hangt het ook vol er mee. Ook gelijk goed noteren welke draad waar naar toe gaat en waar voor die dient. Bij storingen is dan makkelijker te zoeken.
Ik merk wel dat de ene bindrug de andere niet is. Sommigen breken na verloop van tijd heel snel af. Als je er niet aan zit geen probleem. Maar als je nieuwe draden moet toevoegen erg vervelend.
Maar des al niet te min. Een goede en vooral goedkope oplossing.
zonder rails spoor ik helemaal niet meer, dan ben ik alleen nog maar een dwarsligger
Nog 3 blokken en het station te voorzien van draadjes, het begint een aardige spaghetti boel te worden
Ik had isolerende raillassen gebruikt bij de wissels, echter dat was geen goed idee want te weinig plaats voor het solderen van de draadjes voor de puntstuk polarisatie dus alle wissels aangepast en de gaatjes geboord voor de draadjes.
Misschien morgen weer een stukje
Het gedeelte van de wissels aanluiten op de OC32 en relais stel ik zolang mogelijk uit...het zweet breekt me al uit wanneer ik er aan denk. zo complex dat het me lijkt
Alle blokken zijn voorzien van draadjes en alle wissels hebben een stukje draad gekregen voor de puntstukpolarisatie. Dat zijn de witte en oranje draadjes
Alle scheidingen in de rails zijn ook aangebracht
Dat is phase 1, nu nog de hele zooi aansluiten en solderen
Ik probeer de aansluitingen / draadjes van de baan en de wissels apart te laten lopen zodat het overzichtelijk blijft, vandaar de extra bindruggen
Volgende etappen de aansturing van de wissels / relais?