Misschien kun je station Lelystad nabouwen

Bij Railz Miniworld in Rotterdam hebben ze hem ook helemaal uitgelasert geloof ik.
Gr
Tim
Tim,Timtrein85 schreef:Hey Ad,
Misschien kun je station Lelystad nabouwenleuk werkje met die staalconstructie
![]()
Bij Railz Miniworld in Rotterdam hebben ze hem ook helemaal uitgelasert geloof ik.
Gr
Tim
Laten we het dan maar niet over mijn bouwsnelheid hebbenAd_M schreef:@Mario, ik hou zeker van jou bouwstijl, maar vergeleken met jou bouwsnelheid ben ik een stilstaande ambtelijke molenMvg,
Ad
Ik weet er alles van Ad! Deel dezelfde ervaringen met Mark en zijn bedrijfje! Mijn eerste gebouwtje is ook door Markenburg geleverd en door mij getekend. Dat wordt het geval met alle gebouwen op mijn Kiel modules. (loop zelfs te denken of ik de hoge brug uit karton ga maken!)Ad_M schreef: @Joost, klopt als een zwerende vinger
Ik wil inderdaad mijn zaken via Markenburg laten lopen, Mark heeft zo veel ervaring en tips dat het altijd een feest is met hem te mogen sparren
Ook al valt ie om van het werk, op een of andere manier weet hij altijd tijd te maken en mee te denken
En om kosten in toom te houden, wil ik zelf mijn zaken gaan tekenen voor productie
Mijn smaak is veel te strak / recent om commercieel rendabel te zijn![]()
Mvg,
Ad
Was het maar waar...Ronaldp schreef:Ligt zeker nog steeds in zijn mandje......
mvg ronald