Verder gestart het de bovenleiding. Wat een gepriegel is dat zeg

Even ook nog een overzicht foto van Eberbach.

Van de week, gaat de Lux trein dit gedeelte schoonbordtelrn en zuigen, daarna het gas erop

Ik roei graag eens een ander kanaal.....waarom?Raymond (UK) schreef: ↑17 okt 2020 18:13 Doet Fleischmann dat ding ook? Ik rijdt alleen Fleischmann. Vraag niet waarom...
Haha, geen idee eigenlijk. Op m'n 10e met Fleischmann begonnen en dat beviel goed. Zo'n BR151 van 300 gulden toen en dat ding rijdt nu 35 jaar later nog perfect. Ik heb verder nooit wat anders geprobeerd. Ik koop tegenwoordig weinig 'nieuw' spul. Ik rijdt 80er jaren dus er is genoeg tweedehands te koop. Mijn oudste zoon rijdt wel merken door elkaar.Jeroen schreef: ↑18 okt 2020 12:20Ik roei graag eens een ander kanaal.....waarom?Raymond (UK) schreef: ↑17 okt 2020 18:13 Doet Fleischmann dat ding ook? Ik rijdt alleen Fleischmann. Vraag niet waarom...![]()
Je weet niet wat je mist, soms! Of ga je graag terug met nieuwe loks van 250+ euro omdat de motor niks meer doet vanwege kanmenietschelen?
De Aldi is van Faller, en de winkelwagentjes van DM-toys.Raymond (UK) schreef: ↑21 okt 2020 10:12 Die is mooi die Aldi. Is dat die van Faller? Die Wiebe 218 is ook mooi. Hij heeft wel een buffer laten vallen ergens![]()
Hoofdstuk 11. Motor control van de esu manual heeft mij geholpen om de rijeigenschappen van een aantal loks enorm te verbeteren. Heb je de betreffende CVs ook al eens nagelopen of evt opgezocht wat advieswaarden hiervoor zijn voor deze lok?