Hallo volgers,
Hier weer een bericht over de voortgang van het stationsgebouw. Heb uiteindelijk toch besloten het stationsgebouw ook zelf te printen ondanks het feit dat het in drie delen moest. De printen komen er zo strak uit dat nabewerking bijna onnodig is. Dus ook het verlijmen en afwerken van de naden ging dus ook makkelijker dan ik had verwacht. Toch handig dat ik vroeger heel veel Mastica wanden heb ingebouwd en glad afgewerkt, heb me destijds suf gebouwd aan hondekoppen

De begane grond is bijna klaar en dan kan de vloer van de eerste verdieping met de kamerindeling erin, deze bevat in de vloer de led's voor het verlichten van de ruimtes op de begane grond. Verder moeten de led's nog in de aangebouwde delen worden geplaatst, inlijmen met Kristal Clear in de kleine opening.
Heb de vensters voor post T opnieuw moeten printen, de eerste pasten niet goed, denkfoutje bij het ontwerpen. Glas erin en dan nog plaatsen.
Ook komen er aan de gevel nog twee lampen te hangen, een is al klaar de andere moet nog worden voorzien van een led en een transparant glaasje als lampenbol. Is een beetje een prutswerkje om de draden door het 0,3 mm doorsnee buisje te wurmen, maar het gaat.

Hier alvast een eerste indruk hoe de voorzijde eruit gaat zien, moeten hier en daar nog wat accenten gekleurd worden, bakstenen boven de ronde ramen en de dakgoten.

Ook de perronkant heeft hier en daar nog wat verf nodig, dak post T en dakgoten. De reclameborden en plaatsnaamborden liggen al klaar om aangebracht te worden.
Door de lockdown is het helaas nu onmogelijk om in een winkel een kleur verf uit te zoeken, kan iemand mij aangeven welke kleur hij gebruikt voor vergrijsd hout, dan kan ik die bestellen om het platje wat op de luifel staat te spuiten.