Bedankt
Gelijk in m'n favorieten gezet

Groet
Jos
Die site bied tal van mogelijkheden denk ik, die heb ik weer gelijk bij m'n favorieten gezet want die zal ik vast ook wel gaan gebruiken. Word even testen wat makkelijker werk zelf maken of daar laten maken maar denk het laatste. Een goede plek om dingen na te zoeken is nooit weg en ook daarvoor kan ik wat aan die site hebben.Hoontje schreef:Hallo,
Dank voor je uitleg! Mijn baan doet nu ook meer recht aan de werkelijkheid!![]()
Wellicht heb je iets aan deze site? http://onlinestreet.de/strassen/schild/generator.html
Kun je Duitse straatnaamborden produceren e.d..
Groet,
Hoontje
Is er ook zoiets voor Nederlandse staat- en plaatsnaamborden??Hoontje schreef:Hallo,
Dank voor je uitleg! Mijn baan doet nu ook meer recht aan de werkelijkheid!![]()
Wellicht heb je iets aan deze site? http://onlinestreet.de/strassen/schild/generator.html
Kun je Duitse straatnaamborden produceren e.d..
Groet,
Hoontje
De laatste weken heb ik naast aan andere hobby dingen ook besteed aan het uitwerken van mijn idee voor de rechter zijde van dit diorama. Ik wilde daar op die 2 kleine vlakken een heel klein stukje weer geven van een "dance tempel" een hele grote disco dus. Dat wilde ik als een modern gebouw aangekleed als middeleeuws kasteel met allerlei niet lieve elementen als schedels, bizon, draken en zombie hond koppen er in. Daar aan heb ik inmiddels ook al het nodig geld uitgegeven. Het begon als iets anders wat ik op tv zag als beschildering op een auto wat ik nergens terug kan vinden en dat gemengd met andere ideeën leid hier naar toe. Dit klinkt misschien allemaal erg vaag en groot en dat laatste is het ook. Ik ben er dan ook achter dat ik dat op dit diorama niet moet willen dat is zonde van het geld en werk want het is gedoemd te mislukken. Ik kan veel maar dat op deze ruimte is niet te doen dus dat gaat door schuiven naar een ander diorama dat ook ongeveer dit formaat krijgt en een WAE station er in zal hebben.neudalhausenstadbahn schreef:Inmiddels moet ik ook eens gaan bedenken wat ik met de 2 vrije hoeken rechts op het diorama wil. Daar moeten in ieder geval gebouwen komen maar wat weet ik nog niet. Ik heb al wel te grootse idee gehad en de ruimte is klein, dus wat ik wilde ging niet echt. Ik wil wel iets hebben wat de aandacht trekt en waarmee ik me van m'n creatiefste kant kan laten zien. Alleen of ik aan m'n eigen verwachtingen kan voldoen moet ik eerst nog zien![]()