Ah, daarom gaat het weleens fout hieren een goedgezinde vrouw
gr. Ron.
Ah, daarom gaat het weleens fout hieren een goedgezinde vrouw
Nou Domb, ik snap er HEU-LEU-MAAL niks van, maar dat geeft niet. Als jij het maar snapt. Toch vind ik het wel slim bedacht. Zijn die kaarten zo duur omdat je per blok dit analoog of digitaal kan sturen? Want zo'n ding wat ik gebruik -S88- is een paar tientjes.Hoe werkt dat nu?
Dan heb je meerdere 1000-tjes op je sporen, vriend....En nu is het een kwestie van vullen!!!!!!!
Ja je hebt een blokkaart waar de detectie in zit. omgerekend is dat 30 euro per blok. Het blok stuurt ofwel analoog ofwel digitaal een spanning naar dat blok.Jeroen schreef:Nou Domb, ik snap er HEU-LEU-MAAL niks van, maar dat geeft niet. Als jij het maar snapt. Toch vind ik het wel slim bedacht. Zijn die kaarten zo duur omdat je per blok dit analoog of digitaal kan sturen? Want zo'n ding wat ik gebruik -S88- is een paar tientjes.Hoe werkt dat nu?
Geen idee, heb het er vandaag op gesmeerd maar de bende was al best schoon.Al met al een indrukwekkend gezicht, dat enorme station. Werkt het met de ATF?
Daarom heb ik mijn schaduwstations zo ingericht. Dit is een verzamel SS waar alles staat opgesteld. 30 cm hoger komt een laadstation die zich vult met treinen die op hun beurt klaar staan voor het 20 cm hoger gelegen slectiestation. Dit is een viersporig schaduwstation waar 4 treinen klaar staan om links en rechts het 20 cm hoger gelegen scenery niveau te betreden. Daar rijd op zich ook een bole tegelijk omdat het paradaspoor ook een eigen SS heeft op het hoogste punt.Jeroen schreef:Hey pik, zo heb ik de boel hier ook ingericht. Bij Boppard had ik dat niet, en later kreeg ik daar -al best snel- spijt van. Dus zelfs daar alsnog ingebouwd. Dan staat er in ieder geval altijd eentje klaar, snappu?
J.