Een setje van Artitec binnen gekregen: schuurtje met hooiberg. Mooi spul, maar je moet er zelf wel veel aan doen om het passend te maken. De hooiberg is nog niet naar mijn zin: de gaten in het dak pasten niet bij de palen qua grootte, dus moet je ze zelf uitruimen en wat aan de palen schaven. Omdat alles op een paar plakken styreen zit, moet je de boel zelf lossnijden met alle onnauwkeurigheid van dien.
Fotootje, hooiberg staat nog niet zoals ik wil. (en ik zie nu ook een blauw randje op de foto bij de boomgaard...

Ook binnen: 8 schakelkasten voor langs het spoor. Ik heb ze lekker fel geel geschilderd, olijfgroen was me te suf. Foto is helaas wat bibberig.

Rondom het station heb ik straat gelegd (eh...geplakt) zodat het wat minder ergens in de rimboe staat. Aan de achterkant zit aardig wat ruimte, daar komt nog een markt of terras of allebei... zoiets (weet iemand een stalletje voor Vietnamese loempia's in N?).

Bij berg 1 zat nog een storend gat onder het afneembare deel. Dat is nu opgevuld met kit, effe drogen en netjes bijsnijden/verven/groenen en het is weer in orde.