Goede avond,
ik ben een beetje bezig met train fever,
maar nu vroeg ik me af of er ook een mod is voor money,
want het geld gaat zo hard, dat de jaren voorbij schieten maar ik totaal geen winst maak.
kan iemand me daarbij helpen.
mvg. Danny
Train Fever mods?
-
Re: Train Fever mods?
Hoi,
Volgens mij zit je hier op het verkeerde forum.
Volgens mij zit je hier op het verkeerde forum.

Groet,
Tim
Nieuwe baan (2024 - nu)
ALSACE 160 viewtopic.php?t=18232
Oude baan (2015 - 2017):
Miniatuur Elzas: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=8054
Tim
Nieuwe baan (2024 - nu)
ALSACE 160 viewtopic.php?t=18232
Oude baan (2015 - 2017):
Miniatuur Elzas: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=8054
WHOEHAHAHAHA!!! Je maakt hier ook van alles mee... een mod voor money zou trouwens best lekker zijn! Maar dan niet virtueel 

Frank
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
-
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Danny,
Op dit forum wordt vooral over modeltreinen in de echte wereld gesproken en dan ook nog specifiek die van schaal 1:160.
De kans dat je hier je antwoord vind is daardoor wat klein.
Niet getreurd, ik speel het spel zelf ook (af en toe) en ben een dergelijke mod nog niet tegengekomen. Wat je kan helpen is kijken op de community site van het spel zelf. Is wel Engels of Duitstalig (kun je kiezen door op de vlaggen te klikken) . Ook staan er geweldige NL mods tussen.
Groetjes, en succes,
Hoontje
Op dit forum wordt vooral over modeltreinen in de echte wereld gesproken en dan ook nog specifiek die van schaal 1:160.
De kans dat je hier je antwoord vind is daardoor wat klein.
Niet getreurd, ik speel het spel zelf ook (af en toe) en ben een dergelijke mod nog niet tegengekomen. Wat je kan helpen is kijken op de community site van het spel zelf. Is wel Engels of Duitstalig (kun je kiezen door op de vlaggen te klikken) . Ook staan er geweldige NL mods tussen.
Groetjes, en succes,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid