De draaistellen waar ik door geïnspireerd werd staan op een foto van Rob Schippers op de fraaie website van Feijenoordse Meesters: http://www.feijenoordsemeesters.nl/Loc%201104.jpg
"Het lichten van de bak kon betekenen dat je even 'op kleine voet' moest leven. Ook voor loc 1104 was dat op 08-07-1973 het geval. Overigens doen deze door de 'Hoofdwerkplaats Tilburg gebruikte draaistellen' wel èrg Wereldvreemd aan. Misschien kan iemand zich nog herinneren waar ze precies vandaan kwamen..."
Omdat ik nog een 1100 van Del Prado had liggen (eigenlijk een 1113


IMG_5064 by https://www.flickr.com/photos/3dbuildr/ on Flickr
Omdat de bestaande draaistellen bij de Del Prado met een schroefje op de bak van de 1113 vastzitten kunnen ze eenvoudig verwijderd en vervolgens vervangen worden door deze nooddraaistellen. Hieronder een 3D render van het nooddraaistel wat precies op maat van de Del Prado is gemaakt. Natuurlijk past het ook gewoon op N-spoor rail:

WPLdraaistel001 by https://www.flickr.com/photos/3dbuildr/ on Flickr
Fred