L.S. Models 2019
Geplaatst: 23 dec 2018 22:24
https://www.lemkecollection.de/media/fi ... 202019.pdf Scrollen naar bijna onderaan voor N Scale.
Exclusief voor Pi.r.a.t.a. (zie blz. 27-29 op http://www.bahnorama.ch/data/downloads/ ... Spur_N.pdf) maakt L.S. Models verder EN/CNL-rijtuigen.
Laat je op https://www.lemkecollection.de/de/Ueber ... ur-Ep.IIIc niet misleiden door de tijdperkaanduidingen van Lemke in de rode pictogrammen «II» en «III». Alleen 79176 is III (>1956). De tweedelige set 79178 is zeker niet II of III maar past in het vroege tijdperk IV, dat maar kort heeft geduurd voor de planmatige inzet van de laatste Pullman-rijtuigen. In Frankrijk reden ze nog in de Sud Express (Paris Austerlitz-Hendaye v.v.) tot en met 22 mei 1971. In Italië eindigden de Pullman-rijtuigen hun reguliere loopbaan op 30 juni 1971 tussen Milaan en Rome.
Exclusief voor Pi.r.a.t.a. (zie blz. 27-29 op http://www.bahnorama.ch/data/downloads/ ... Spur_N.pdf) maakt L.S. Models verder EN/CNL-rijtuigen.
Laat je op https://www.lemkecollection.de/de/Ueber ... ur-Ep.IIIc niet misleiden door de tijdperkaanduidingen van Lemke in de rode pictogrammen «II» en «III». Alleen 79176 is III (>1956). De tweedelige set 79178 is zeker niet II of III maar past in het vroege tijdperk IV, dat maar kort heeft geduurd voor de planmatige inzet van de laatste Pullman-rijtuigen. In Frankrijk reden ze nog in de Sud Express (Paris Austerlitz-Hendaye v.v.) tot en met 22 mei 1971. In Italië eindigden de Pullman-rijtuigen hun reguliere loopbaan op 30 juni 1971 tussen Milaan en Rome.