Hallo,
Hierbij het eerste opzetje voor een plan D rijtuig. Het is een ruw ontwerp van de wanden en de maten zijn nog niet alle correct. Nu de hamvraag, hoe verder. 3d print of resin gieten. In beide gevallen heb ik hulp nodig van een 3 d tekenaar of er moeten gietsels gemaakt worden van arnold. Zelfde geld voor de draaistellen. Komt u maar met op- en aanmerkingen.
Plan D , een ontwerppoging
Plan D , een ontwerppoging
Met groet Rob
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Re: Plan D , een ontwerppoging
Ga alsjeblieft door, wel ze zo graag, en aangezien catawiki alle Arnold d's wegkaapt wil ik se zelf bouwen uit 3d prints.
Mvg
Rob
Mvg
Rob
Als je ergens goede tekeningen weet te vinden, kan ik er eventueel wel een begin mee maken om er een 3D-ontwerp van te maken.
Met de kap alleen ben je er overigens niet. Chassis en draaistellen ontwerpen is wat complexer, omdat het materiaal een goede mix moet hebben van sterkte en detaillering.
Met de kap alleen ben je er overigens niet. Chassis en draaistellen ontwerpen is wat complexer, omdat het materiaal een goede mix moet hebben van sterkte en detaillering.
Hallo Pieter,
Je hebt PB.
Je hebt PB.
Met groet Rob