https://www.memoba.at/ctg_mediaarchiv/P ... n_2020.pdf
Onder andere een kof met digitale koppeling standaard
Liliput 2020
Re: Liliput 2020
Ik vind het knap dat, met een toch redelijk beperkt aantal nieuwtjes, er iets voor mij bij zit (Köf III).
Laatst gewijzigd door Sandopie op 25 jan 2020 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Rinus Vos
Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.
BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain
Rinus Vos
Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.
BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain
Die kof3 met digitale koppeling. Wauw. Hoewel deze niet zo zeer bij mijn baan past vind ik het erg tof dat een fabrikant zich daaraan waagt en ook nog in zo'n klein model.
-
Helemaal mee eens Joost!
Zit serieus erover te denken zo'n kofje aan te schaffen puur en alleen vanwege de koppeling functie, leuk om eens lekker te rangeren. Ben wel benieuwd naar de prijs.
Groetjes,
Sander
Zit serieus erover te denken zo'n kofje aan te schaffen puur en alleen vanwege de koppeling functie, leuk om eens lekker te rangeren. Ben wel benieuwd naar de prijs.
Groetjes,
Sander
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
-
- Moderator
Ach volgend jaar een vormvariant en dan hebben we de BR 335 te pakken met de veranderde koelinstallatie.....en die rijden ook bij BAM rond volgens mij.
MvG
Robert
MvG
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)