Hoi allemaal
Ik heb een minitrix stoom lokje,hoe oud hij is weet ik niet (analoog) ook niet het type.
Schoongemaakt en loopt goed,nu wil ik er nieuwe koolborstels in zetten maar ik weet niet welke ik hiervoor moet aanschaffen.
misschien moet ik een foto plaatsen maar ik weet niet hoe dat moet.
Kunnen jullie mij hierbij helpen.
Alvast bedankt.
Rinus
koolborstels voor locje
-
Onderwerp starter - Berichten: 98
Re: koolborstels voor locje
Rinus,
Maak een foto van de koolborstels en zorg dat deze op je bureablad komt te staan van je pc. Ik neem aan dat dat wel lukt.
Ga dan naar dit draadje op het N-spoor forum in het veld "snelle reactie"type je je tekst en onder het witte tekstvlak zie je staan: ADD IMAGE TO POST . Klik daar op en een apart schermpje opent en klik in dat schermpje op KIES AFBEELDINGEN. Er opent zich weer een scherm waarbij je je bureablad kunt kiezen en dan de foto aanklikken die je daar op hebt gezet. Klik dan in dat schempje op OPENEN.
Onder je tekst komt dan een extra regel te staan waar je foto bestand komt te staan.
suc6,
Edwin
Maak een foto van de koolborstels en zorg dat deze op je bureablad komt te staan van je pc. Ik neem aan dat dat wel lukt.
Ga dan naar dit draadje op het N-spoor forum in het veld "snelle reactie"type je je tekst en onder het witte tekstvlak zie je staan: ADD IMAGE TO POST . Klik daar op en een apart schermpje opent en klik in dat schermpje op KIES AFBEELDINGEN. Er opent zich weer een scherm waarbij je je bureablad kunt kiezen en dan de foto aanklikken die je daar op hebt gezet. Klik dan in dat schempje op OPENEN.
Onder je tekst komt dan een extra regel te staan waar je foto bestand komt te staan.
suc6,
Edwin
-
Onderwerp starter - Berichten: 98
Re: koolborstels voor locje
heb ik waarschijnlijk wel liggen.
Foto van de lok of liever van de koolborstel
Grt. Jo
Foto van de lok of liever van de koolborstel
Grt. Jo