Ik heb een vreemd probleem.
Ik heb een Flm 7260 (OBB Hercules) met een Kuehn N025P uitgerust. Inprikken en rijden, prima.
Het ding loopt perfect en rijdt als een zonnetje ermee (instellingen niet aangepast behalve CV1 natuurlijk).
Alleen... na een noodstop slaat hij soms op hol. Na de noodstop gaat hij dan op maximale snelheid achteruit rijden. Een nieuwe druk op de noodstop-knop moet er dan aan te pas komen om schade te voorkomen. Daarna doet hij meestal weer normaal.
Het gebeurt bij plm. 1 op de 10 noodstoppen. De decoder is al omgeruild voor een andere N025P maar dat mag niet baten.
Bij het ijken met Koploper doet het probleem zich ook voor. Als je 1 stap had gemeten en de loc stopte om terug te rijden om de volgende decoderstap te ijken, sloeg hij op hol. Het fenomeen lijkt zich alleen voor te doen bij het rijden met Koploper, met de handregelaar van de Multimaus heb ik nog geen last hiervan gehad.
Wie kent dit en belangrijker, wat kan ik er aan doen?
Lok op hol
Lok op hol
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
Re: Lok op hol
Steven, standaard handeling is het uitzetten van de analoog herkenning. CV29 op 2 of als je een langadres gebruikt cv 29 op 34
De centrale is ten aller tijden de baas, die doet alleen maar wat hem wordt verteld. Koploper is alleen maar een opdrachtgever.
Mvg
Wim.
De centrale is ten aller tijden de baas, die doet alleen maar wat hem wordt verteld. Koploper is alleen maar een opdrachtgever.
Mvg
Wim.
Re: Lok op hol
OK, ga ik proberen.
Bedankt Wim!
Bedankt Wim!
Steven
>>> Filmpjes van de baan