Afgelopen jaren ben ik met mijn zonen op zaterdag naar eurospoor geweest, denk er nu over om op vrijdag te gaan i.v.m. herfstvakantie en voetbal op zaterdag.Is de vrijdag hetzelfde als de zaterdag en dan bedoel ik zijn dan alle banen aanwezig net als op zaterdag?En de drukte valt die mee?
Uhh, ja maar als de vrijdag in de herfstvakantie valt dan is het nog steeds stervens druk op eurospoor. Het was de afgelopen jaren mij echt om het even, vrijdag of zaterdag. De zondag is meestal wat rustiger in de namiddag (maar dan zijn wel de schnäppenjäger daar). Qua banen meestal geen verschil overigens.
Ik denk tijd voor google, en dat leert ons dat Noord-Nederland de herfstvakantie heeft in de periode 25-31 oktober, de andere twee regio's een week eerder 18-24 oktober. Dat scheelt weer, want in het voorgaand jaar viel het eurospoor-weekend precies in het weekend dat alle regio's vrij waren. De vrijdag zal dus waarschijnlijk rustiger zijn dan de zaterdag en de zondag.
Nog even over de herfstvakantie... Ik heb de 2e week (eigenlijk ook de 1e week) vakantie, terwijl ik toch echt onder het zuiden val! De basisscholen hebben hier wel de 1e week vakantie, middelbaar en mbo 2e week.
Back on topic, ik ben in ieder geval zaterdag en zondag op eurospoor met de club (Baroniespoor), baan van 18 bij 4,5 meter. Berglandschap met (jawel Alexander) nederlands spul
matthew schreef:Nog even over de herfstvakantie... Ik heb de 2e week (eigenlijk ook de 1e week) vakantie, terwijl ik toch echt onder het zuiden val! De basisscholen hebben hier wel de 1e week vakantie, middelbaar en mbo 2e week.
De genoemde weken zijn een advies van het ministerie, scholen mogen hiervan afwijken en doen dat (hier tenminste) dan ook massaal.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Ondergetekende zal ook deze keer aanwezig zijn met wat kleinere demonstraties op stand 4.A.130 samen met een aantal leden van Modelspoorgroep Zuid-Oost Drenthe. Wie een bakkie wil, even zijn spullen achter de stand wil leggen of gewoon langs wil komen voor een zwam sessie... kom langs! http://www.nproject.org/nl/diversen/eurospoor-2010.html
Nope. Wel kun je in de woonwijk achter de beurs voor 0,0 euro parkeren. Wel even op een goed zichtbare plek zetten anders gaan de raampjes eruit....... Op slot Buit eruit....
Ben der op vrijdag en zaterdag als 1 van de deelnemers onder de valg van Baroniespoor , samen met oa matthew, alwaar ik zijn matrieel weer met vol overgave ga bewonderen.