Heb sinds een paar maanden een digitaal baantje staan, met nu 3 rijdende loks.
1 zat bij de startset een Railion 1613, een NS 1800, en een DRG 01.10. De laatste 2 die niet bij de set zaten gingen na wat stoeien, probleemloos rijden op de baan.
Nu heb ik een v60 gekocht en als ik hem programmeer op de multimaus hoor ik wel dat hij contact heeft, maar krijg er geen beweging in.
Ik heb hem als volgd geprogrameerd:
cv1 op w7
lok naam v60 op L7
Wat doet ik verkeerd, moet ik hem resetten ofzo.
Beginner: Loc rijdt niet?
Re: Beginner: Loc rijdt niet?
Nee, je hoeft alleen maar datgene te doen wat er in de handleiding staat, gewoon stap voor stap en niets daarin overslaan, of bij je zelf denken al i he nu eens zus of zo doe. Gewoon doen wat er staat.
Mvg
Wim.
Mvg
Wim.
hmmmm ik krijg hem niet aan het rijden, loc geeft wel geluid/reactie als ik hem programmeer.
Het moet toch niets uitmaken dat deze v60 een minitrix digitale lok is?
Het moet toch niets uitmaken dat deze v60 een minitrix digitale lok is?
Hij zou op SX (selectrix) kunnen staan...
Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd
Theo,
Digitale V60 van trix heeft een multiprotocol decoder met systeem herkenning, dus nee daar zal het probleem niet liggen.
Mark, probeer hem gewoon even weer helemaal opnieuw te programeren, gewoon van begin af aan volgens de
door Wim al genoemde handleiding.
Kies dan even een nieuw adresnummer voor de decoder, dan weet je zeker dat het het echt veranderd hebt.
Mvg
Freddy
Digitale V60 van trix heeft een multiprotocol decoder met systeem herkenning, dus nee daar zal het probleem niet liggen.
Mark, probeer hem gewoon even weer helemaal opnieuw te programeren, gewoon van begin af aan volgens de
door Wim al genoemde handleiding.
Kies dan even een nieuw adresnummer voor de decoder, dan weet je zeker dat het het echt veranderd hebt.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Mijn digitale V60 NIET, die heeft gewoon een DSS stekker.......
Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd
Ik heb hem nu wel tig keren geprogrammeerd maar rijd nog niet. Ik blijf het vreemd vinden dat hij wel regeert/geluid geeft als ie geprogrammeerd is maar niet wil rijden.
Zal eens opzoek gaan naar iemand in de buurt van Stadskanaal die digitaal rijdt eens daar proberen. Zal ook eens de kap loshalen misschien dat ik iets raar zie.
Zal eens opzoek gaan naar iemand in de buurt van Stadskanaal die digitaal rijdt eens daar proberen. Zal ook eens de kap loshalen misschien dat ik iets raar zie.
-
hoi mark
zit de decoder niet op zijn kop?
heb ik ook een keer gehad dan brandt wel de verlichting maar hij rijdt niet
groeten richard
zit de decoder niet op zijn kop?
heb ik ook een keer gehad dan brandt wel de verlichting maar hij rijdt niet
groeten richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft