Hoi!
Ik ben recent weer begonnen met het oppakken van mijn hobby, en dus nog heel nieuw in deze treinenwereld. De afgelopen tijd heb ik veel gelezen en meegekeken op dit forum. Erg leerzaam! De treinen heb ik geërfd is allemaal Nederlands materieel (sommigen locs waren stuk maar uiteindelijk weer aan de praat gekregen ). Ik wil om deze reden mijn toekomstige baan zo veel mogelijk in een nederlandse setting hebben. Ik heb alleen het idee dat de meeste merken van scenery duits georiënteerd zijn. Dus mijn vraag, zijn er merken die zich specifiek richten op nederlandse scenery?
groetjes,
Jurjen
Nederlandse scenery - welke merken?
-
Onderwerp starter - Berichten: 18
Re: Nederlandse scenery - welke merken?
Tilly heeft wat Nederlandse gebouwen, maar voor de rest kun je best duitse huisjes kopen en deze wat aanpassen naar een Nederlands beeld. Qua poppetjes kun je alles wel gebruiken, even als strooimaterieel ed.
Neem eens een kijkje bij de baan van Krab, hij heeft een Nederlandse baan, met duitse huisjes (i.i.g. een aantal).
Groetjes,
Matthew
Neem eens een kijkje bij de baan van Krab, hij heeft een Nederlandse baan, met duitse huisjes (i.i.g. een aantal).
Groetjes,
Matthew
RegioDB Tp V - Dinamo - Koploper - Peco code 55
Re: Nederlandse scenery - welke merken?
Kijk eens bij Tilly of Artitec.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum