Weet iemand waar je MBZ modellen online kan bestellen??? Ze hebben wel een paar loodsen in het assortiment die ik goed op mijn baan kan gebruiken.
Heer er iemand al ervaring met dit merk???
waar MBZ modellen bestellen
Re: waar MBZ modellen bestellen
www.mbz-modellbahnzubehoer.deTrammetje schreef:Weet iemand waar je MBZ modellen online kan bestellen??? Ze hebben wel een paar loodsen in het assortiment die ik goed op mijn baan kan gebruiken.
Heer er iemand al ervaring met dit merk???
misschien?
Die kon ik inderdaad al, bedoelde meer of het in Nederland ergens te bestellen is.
Ik denk gewoon ff een mailtje naar info@mbz-modellbahnzubehoer.de en vragen of er in Nederland wederverkopers zijn.
Wat is er mis mee om het in Duitsland te bestellen?Trammetje schreef:Die kon ik inderdaad al, bedoelde meer of het in Nederland ergens te bestellen is.
Qua aanschafprijs maakt het niet veel uit.
Verzendkosten zijn hier (relatief gezien) binnen nederland schrikbarend hoog als het het vergelijkt met de kosten vanuit buitenland en het is vaak nog sneller ook.
Mijn ervaring.
Groet
Ton
Conrad heeft ook een aantal MBZ modellen.Leuke kartonnen modellen, goed schilderbaar en behoorlijk sterk
Gr Hans
Gr Hans
Bezig met: N finescale station Hellendoorn(exact 1:160) en de NAM Schoonebeek(lengte verkleind)