Hallo,
Zijn er onder jullie ook personen die ervaring met Fleischmann digitaal/mouse!!!
Ik wil een baan maken in L-vorm. Ca 3 mtr lengte en ca 0,6 mtr breed met aan het einde een spiraal naar een schaduwstation.
Zowel het bovengrondse als het schaduwstation zijn kopstations. Is dit systeem toereikend voor deze afmetingen!!!
En is het mogelijk om digitale koppelingen te gebruiken bij schaal N!!! De nadruk ligt bij mij op rangeren.
Mvg, Ton
Fleischmann digitaal
Fleischmann digitaal
Groetjes,
Ton...
---------------------------------------------
1 x Ecos 50200 centrale. 5 x Digirails DR4018 schakel decoder. 6 x Fleischmann lok DCC. 2 x Lenz LK200.
Diesel, BR200 DB, BR100 DB + DR, BR60 DB + DR en BR23 van de DB.
Ton...
1 x Ecos 50200 centrale. 5 x Digirails DR4018 schakel decoder. 6 x Fleischmann lok DCC. 2 x Lenz LK200.
Re: Fleischmann digitaal
Als je de Multi-Maus gebruikers meerekend, denk ik dat er enkele duizenden zijn met ervaring. Dus de Rode Muis ipv een GRIJZE Maus. En dan bedoel ik niet mijn buurvrouw.
Je systeem is toereikend voor nog veel meer. En ja Krois heeft ook digitale koppelingen in schaal N.
Mvg
Wim.
Je systeem is toereikend voor nog veel meer. En ja Krois heeft ook digitale koppelingen in schaal N.
Mvg
Wim.
Hoi Wim,
Bedankt voor je reactie. Is (Multi-Maus) iets anders dan het Fleischmann systeem!!!
Ik denk dat ik het al gezien heb. De rode is van Roco en Fleischmann heeft een blauwe.
Zelf heb ik ooit een HO baan gehad maar die heb ik een jaar of 10 geleden de deur uit gezet.
Daarna wat met RC trucks en tanks van Tamiya maar dat beviel niet. Nu dus met schaal N aan de slag.
Maar nu loop ik wel achter en moet nog veel lezen en rond neuzen.
Mvg, Ton...
Bedankt voor je reactie. Is (Multi-Maus) iets anders dan het Fleischmann systeem!!!
Ik denk dat ik het al gezien heb. De rode is van Roco en Fleischmann heeft een blauwe.
Zelf heb ik ooit een HO baan gehad maar die heb ik een jaar of 10 geleden de deur uit gezet.
Daarna wat met RC trucks en tanks van Tamiya maar dat beviel niet. Nu dus met schaal N aan de slag.
Maar nu loop ik wel achter en moet nog veel lezen en rond neuzen.
Mvg, Ton...
Groetjes,
Ton...
Ton...
Nee, zoals ik al schreef en aangaf, Fleischmann en Roco zijn hetzelfde. De Fleischmann Maus is het zelfde als de Roco Maus. Alleen een andere kleur van de behuizing.Ton1955 schreef:Hoi Wim,
...
Mvg
Wim.