hallo allemaal, na lang dubben toch besloten om digitaal te gaan. Het wordt nog een hele klus dus eerst een vraag aan jullie.
aangezien ik met peco 55 wil werken, moet eigenlijk heb alles al in huis, is mijn vraag kan ik voor de peco pl 10w schakelaars gebruiken of is het verstandiger de conrad te gebruiken. Daarnaast heb ik ook gehoord dat er bovenligende schakelaars voor peco zijn. Weet iemand of dit ook zo is.
Passen de schakelaars ook in twee bijna naast elkaar gelegen siccorwissels?
Zelf dacht ik eerst de wissels te digitaliseren en de nieuwere loks en dan pas de oudere van een decoder te voorzien.
Maar eerst de speelzolder afmaken voor de winter dus ik heb nog tijd voor veel goed advies.
Grt Rick
overstap naar digitaal met peco wissels
Re: overstap naar digitaal met peco wissels
Hoi Rick,
Over de aandrijving van Peco wissels is al een hoop geschreven. Begin hier eens:
search.php?keywords=pl10
Overigens heeft de wisselaandrijving (PL10, conrad, servo) niks te maken met digitaal of analoog. De aansturing van de aandrijving wel (handbediende schakelaar, wisseldecoder).
Over de aandrijving van Peco wissels is al een hoop geschreven. Begin hier eens:
search.php?keywords=pl10
Overigens heeft de wisselaandrijving (PL10, conrad, servo) niks te maken met digitaal of analoog. De aansturing van de aandrijving wel (handbediende schakelaar, wisseldecoder).
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan