Bart51

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
spoor65

Bart51

Bericht door spoor65 »

Hallo,

In het topic omtrent de ANWB Camper Challenge, heeft Bart al verteld dat hij hartklachten had en hiervoor in het ziekenhuis in Nieuwegein ligt.

Vanavond (17-6-14) heb ik een korte mail gehad van zijn vrouw Fia.

Bart is vandaag geholpen en de operatie is gelukkig goed verlopen.
Hij heeft wel veel pijn.

Bij deze wens ik Bart nogmaals veel sterkte toe voor de komende periode van herstel en revalidatie,
De tijd zal de sterkste factor zijn.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
spoor65

Re: Bart51

Bericht door spoor65 »

Ook hier nog maar even dit bericht:

En inmiddels is er op alle fronten goed bericht van Bart.

Gisteren al kort mailcontact gehad met zijn vrouw Fia, maar vandaag schreef Bart zelf op 9mm:

Berichtdoor Bart51 » 19 jun 2014 12:32

Eerder dan verwacht heeft de ANWB de officiële uitslag bekend gemaakt. En daarin staat wat wij reeds vernmoedden: Wij zijn op de tweede plaatts geeindigd.
Hierbij willen wij dan ook een ieder die een steentje heeft bijgedragen hartelijk danken.
Ook de hartoperatie is helemaal goed gegaan. Wel nog met behoorlijk wat pijn maar daar zijn pilletjes voor. Ik hoop vandaag weer terug te gaan naar Leiderdorp voor een paar dagen en dan gaan we nog revalideren!

Graag tot ziens somewhere, somehow.

groetjes Bart en Fia.

Bart en Fia,

Prachtig nieuws, vooral wat betreft de operatie, en ook de 2e plek in de challenge.
Nu in alle rust revalideren om straks heerlijk te mogen genieten van de campertocht,
het is jullie gegund.

Mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

Bart51

Bericht door Bart51 »

Vanaf de thuisbasis (gisteren werd ik uit het ziekenhuis ontslagen, nadat ik nog even gauw met een lieve verpleegster heb gedoucht) kan ik jullie mededelen dat ik ben begonnen met het eerste deel, het herstel van de zaag- en snijlijnen. Daar mag ik een week of 6 over doen, beschouw het maar als een botbreuk. Daarna gaan we echt revalideren in een centrum, maar tijdens het herstel kan ik er ook alvast doen en dat doen we dan ook.

Tevens wil ik iedereen, en speciaal Freddy (spoor65) ontzettend bedanken voor alle bemoedigende woorden en daden in de afgelopen periode.

Groetjes Bart

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

Hallo Bart,

Mooi om te lezen dat je weer thuis bent, en vanaf de beste plek verder kunt herstellen.
Zoals de koffie thuis smaakt, smaakt die tenslotte nergens. (of het moet al bij die leuke verpleegster zijn, waar je mee mocht douchen :lol: )

Let goed op je zelf. Laten wij hopen dat je voor eind september zover opgeknapt bent, dat jullie met de camper op pad kunnen.

Beterschap.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

JanCK

Bericht door JanCK »

spoor65 schreef:Let goed op je zelf. Laten wij hopen dat je voor eind september zover opgeknapt bent, dat jullie met de camper op pad kunnen.
Bart,
Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Een voorspoedig herstel, maar met de goede zorgen door Fia moet dat allemaal wel goed komen. Je hebt een heel leuk evenement om naar uit te kijken -die Challenge- en volgens mij zijn positieve gedachten en vooruitzichten een enorme hulp bij genezing.
Groet en het allerbeste,
Jan

Plaats reactie